قیسی زردآلو صادراتی (بهترین کارخانه قیسی صادراتی کجاست؟)

قیسی زردآلو صادراتی

قیسی صادراتی از محصولات محبوب برای صادرکنندگان خشکبار در کشور است. قیسی از مهمترین فراورده های میوه زردآلو است که در نقاطی از کشور که برداشت زرآلو به صورت عمده انجام می شود. خرید و فروش قیسی به صورت عمده انجام می گیرد.

از مهمترین پرامتر ها در خرید قیسی زردآلو صادراتی میزان رطوبت این محصول است. بر اساس میزان رطوبت و رنگ و درجه کیفی قیمت خرید و فروش قیسی صادراتی تعیین می شود.

قیمت قیسی خشک

زردآلو از میوه‌های خیلی خوشمزه‌ای است که خاصیت های فراوانی دارد. زردآلو خشک قیسی برگه زردآلوی خشک شده است که طرفداران زیادی در ایران و دنیا دارد. این محصول به صورت بسته بندی و فله به فروش می‌رسد و شرکت های صادراتی مختلف قیسی زردآلو صادراتی را به کشورهای همسایه صادر می کنند.

شرکت پخش زردآلو خشک قیسی صادراتی

کارخانه قیسی مرند

همین ابتدا در قسمت معرفی کارخانه قیسی یک سوال پیش میاید که چه کسانی به دنبال پیدا کردن کارخانه قیسی هستند؟

مهمترین افرادی که به دنبال کارخانه قیسی هستند صادرکنندگان محصولات غذایی مثل خشکبار هستند. چون صادرکنندگان میخواهند از مرکز تولید, محصول مورد نظر خود را خرید کنند تا هم ارزانتر بخرند و هم در تامین محصولات خود راحتتر باشند.

اما بهترین کارخانه قیسی در کجاست؟

در ایران قیسی در نقاط مختلف کشور تولید میشود اما مهمترین نقطه تولید قیسی صادراتی در کشور شهر مرند در تبریز است و در ادامه بیشتر در این مورد توضیح میدهیم.

برای خرید قیسی عمده به صورت مستقیم از کارخانه همین الان با ما تماس بگیرید.

بررسی فواید قیسی زردآلو

بررسی فواید زردآلو خشک قیسی صادراتیقیسی زردآلو دارای خواص زیاد و سرشار از آهن، پتاسیم، آنتی اکسیدان ها، انواع ویتامین ها، کلسیم و بتا کاروتن است. اگر ۵۰ گرم برگه زردآلو در روز خورده شود ۱۰ درصد از نیاز روزانه بدن انسان به آهن تامین می‌ شود.

پیشنهاد مطلب مفید :  قیمت قیسی خشک

زردآلوی خشک قیسی سرشار از پتاسیم است که نقش حیاتی در بدن انسان دارد که این پتاسیم بالا فشار خون را کنترل و به سلامت قلب کمک زیادی می‌کند. میوه‌های رسیده خشک شده دارای آنتی اکسیدان بالایی هستند از این رو هنگام خشک کردن میوه از رسیدن کامل آن مطمئن شوید همچنین ویتامین‌های a و c فراوانی در قیسی خشک وجود دارد. در این مطلب بطور خلاصه به برخی از فواید زردآلو خشک قیسی اشاره می کنیم:

۱- درمان تنگی نفس: به خاطر ترکیبات مفیدی که در زردآلوی خشک قیسی وجود دارد، باعث درمان تنگی نفس و آسم می‌شود.

۲- درمان یبوست

۳- سلامت قلب: به خاطر وجود آنتی اکسیدان هایی که در زردآلوی خشک قیسی وجود دارد باعث سلامتی قلب می شود.

۴- درمان کم خونی به خاطر آهن فراوانی که در زردآلوی خشک مصرف هر روز آن می تواند در رفع کم خونی مفید باشد.

۵- لاغری:به خاطر فیبر فراوانی که در این میوه وجود دارد باعث احساس سیری و در نتیجه لاغری می شود.

۶- تقویت استخوان ها: به خاطر وجود کلسیم فراوان در این میوه باعث تقویت و استحکام استخوانها می شود.

۷- سلامت بینایی : به خاطر وجود ویتامین های a ,b ,c با استفاده از این میوه باعث تقویت بینایی می شود.

فواید قیسی بسیار زیاد است به همین سبب بوده که از زمان های بسیار دور به صورت خشک شده مورد استفاده قرا  می گرفت.

صادرات قیسی زردآلو

قیسی زردآلو از خشکبار پر طرفدار در کشور های همسایه است. قیسی در غذا ها و شیرینی ها و خوراکی های گوناگون مورد استفاده قرار می گیرید و زیر دسته میوه های خشک با قدمت طولانیست.

پیشنهاد مطلب مفید :  خرید قیسی عمده (قیمت خرید و فروش عمده قیسی + خرید 100% تضمینی)

صادرات قیسی به صورت عمده به کشور های زیر انجام می شود :

  1. صادرات قیسی به عراق
  2. صادرات قیسی به روسیه
  3. صادرات قیسی به امارات
  4. صادرات قیسی به عمان
  5. صادرات قیسی به کشور های اروپایی مثل آلمان

کشور هایی مانند ازبکستان، اذربایجان و دیگر کشور ها به علت داشتن شرایط اقلیمی صادراتی خوبی را دارند و توانسته اند بهترین قیسی ها را صادرات کنند. جالب است بدانید که کشور عراق تا به امروز بالا ترین میزان قیسی را از ایران خریداری کرده است که این مورد برای تولید کننده گان قیسی و میوه های خشک در ایران یک امتیاز عالی به محسوب می شود.(منبع آراد برندینگ)

شرکت تولید قیسی زردآلو خشک صادراتی

شرکت تولید زردآلو خشک قیسی صادراتی تولید زردآلو خشک به دو صورت سنتی و صنعتی صورت می‌گیرد تولید سنتی که با روش آفتاب صورت می‌گیرد در این حالت زردآلو خشک رنگ تیره تری به خود می گیرد و به این قیسی ها در بازار قیسی سیاه می گویند که این نمونه نیز به کشور های همسایه صادرات می شود. و در مدل صنعتی رنگ طلایی تر دارد و درجه کیفیت محصول بالاست و فقط میزان رطوبت محصول برای قیمت گذاری و صادرات از اهمیت ویژه برخوردار است. مراحل تولید زردآلو خشک عبارت است از:

۱- ابتدا میوه را می‌چینند.

۲- میوه های درشت را جدا می کنند.

۳- میوه ها را شسته و به دو قسمت تقسیم می کنند.

۴- قسمت داخل میوه باید روبه بالا قرار داده شود.

۵- با سوزاندن گوگرد زردآلو را دود می دهند.

۶- در آفتاب قرار می‌دهند تا خشک شود که قیسی با طعم های ترش ،ملس و شیرین موجود است.

خرید قیسی عمده، در این حالت چون قیمت کمتری دارد مورد توجه مشتریان قرار می گیرد. در شرکت تولید زردآلو خشک بسته بندی قیسی به صورت شکیلی انجام و به کشورهای همسایه صادر می‌ شود.

شرکت ها و سورتینگ هایی حرفه در نقاطی که زردآلو عمده تولید می شود وجود دارند که روند تولید قیسی و بسته بندی برای صادرات را راحت می کنند. در ادامه بهترین و معرف ترین نقطه در کشور که در زمینه تولید قیسی به صورت حرفه ای فعالیت می کند را برایتان بیان می کنیم.

پیشنهاد مطلب مفید :  قیمت قیسی خشک

فرش قیسی صادراتی مرند

شهر مرند در استان آذربایجان شرقی پایتخت تولید قیسی در کشور است. همانطور که در مطلب بیان کردیم نقاطی در کشور قرار دارند که میزان برداشت زردآلو در آن نقاط بسیار بالاست.

میزان سطح کشت زردآلو در شهرستان مرند، ۲۳ هزار تن است که بیش از ۷۰ درصد آن به صورت قیسی و برگه زردآلو فرآوری و به بازار عرضه می‌شود.(منبع باشگاه خبرنگاران جوان)

میوه ها ماندگاری بالایی ندارند و باید سریعا به صورت تازه خوری استفاده شوند و یا فراوری شوند. زردآلو در شهر مرند پس از برداشت به صورت قیسی زردآلو – برگ زردآلو – زردآلو خشک فراوری می شود بدین صورت هم ماندگاری محصول بالا می رود و هم ارزشی به ان افزوده می شود. این نکته را هم باید بگویم که قیسی در استان آذربایجان شرقی و غربی به صورت عمده و انبوه و در حجم های بسیار بالا تولید می شود و از نقاط دیگر کشور شهر شاهرود در استان سمنان است که میزان تولید قیسی و برگ زردآلو در این استان نیز بالاست اما در مقایسه با مرند قابل مقایسه نیست.

ما چگونه به شما برای خرید قیسی صادراتی کمک می کنیم؟

همانطور که اطلاع دارید برای صادرات میوه های خشک و به خصوص قیسی باید دقت داشت و خرید خود را از مجموعه های معتبر انجام داد. ما به شما کمک میکنیم که بتوانید به راحتی خرید قیسی برای صادرات انجام دهید.

ما در مجموعه سادینو خود را نماینده شما میدانیم و بهترین قیسی را بر اساس قیمت و کیفیت از شهر مرند برای شما تامین می کنیم.

برای خرید قیسی زردآلو صادراتی می توانید همین الان تماس بگیرید و مشاوره دریافت کنید تا در بهترین زمان و با بهترین قیمت قیسی خریداری کنید.

4/5 - (4 امتیاز)

درباره من

مهدی اکبری

مهدی اکبری هستم به دیجیتال مارکتینگ و کسب وکار اینترنتی علاقه دارم. در وبسایت سادینو در مورد صنایع تبدیلی کشاورزی محتوا تولید میکنم و سئو سایت انجام میدم خوشحال میشم با نظرات زیباتون در جهت تولید محتوای بهتر یاریم کنید.

شماره تماس : 09114432498

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.