فروش میوه خشک حبه ای استوایی

میوه خشک حبه ای گرمسیری محصولی است که از میوه رسیده تهیه شده است که در مناطق گرمسیری بومی یا رشد یافته است (منطقه آب و هوایی اطراف استوا) که با خشک کردن ، یا با آفتاب یا سایر روشهای شناخته شده از کم آبی ، با یا بدون مواد شیرین کننده اضافه شده پردازش می شود. به عنوان قند نیشکر) و مواد افزودنی غذایی. روش دیگر خیساندن میوه در شربت قبل از خشک شدن است و محصولی بسیار شیرین و پایدار از نظر قفسه ایجاد می کند. این کار به طور گسترده برای میوه های نرم مانند پاپایا و آناناس انجام می شود

فروش میوه خشک حبه ای استوایی

مشخصات میوه خشک حبه ای

مشخصات میوه خشک حبه ای در برخی از روش های تولید (مانند تراشه های موز) ، محصول در واقع خشک نشده بلکه در روغن داغ سرخ می شود ، مانند تولید چیپس سیب زمینی. یکی دیگر از خصوصیات تراشه های موز این است که مواد اولیه مورد استفاده میوه ی رسیده نیست بلکه به رنگ سبز است. با این حال ، موز و گیاهان در اروپا نیز به طور فزاینده ای به فروش می رسند که به طور طبیعی با افزودن کمی آرد خشک می شوند تا از چسبندگی جلوگیری شود.

پیشنهاد مطلب مفید :  فروش ویژه میوه خشک همدان

بسته به نوع و گونه ، میوه گرمسیری گرمسیری را می توان به شکل های مختلفی خرد کرد. رایج ترین آنها نیمه ، برش ، تکه ، قطعه نیزه ، تکه یا مکعب است.

محبوب ترین میوه خشک استوایی در اروپا شامل موز خشک ، انبه ، آناناس و پاپایا است. با این حال ، انواع دیگری از میوه های گرمسیری خشک شده نیز رواج پیدا می کند ، مانند گاووا ، کارامبولا (میوه ستاره) ، دوریان ، رامبوتان ، میوه شور ، جک فروت و پیتاهایا.

میوه خشک ژله ای گرمسیری خشک در خانه ، به عنوان یک میان وعده یا مواد پخت و پز ، در جای دیگر در هتل ها ، رستوران ها و سایر مکان ها و در صنایع غذایی از جمله در نانوایی و شیرینی پزی یا در مخلوط غلات صبحانه استفاده می شود.

مطالعه شامل اطلاعات کلی در مورد بازار میوه های گرمسیری از جمله میوه خشک باغک خشک در اروپا مورد علاقه تولید کنندگان کشورهای در حال توسعه است. نارگیل های خشک شده و خرما بخشی از این مطالعه نیست. نارگیل متعلق به خانواده مهره (و نه میوه) است ، در حالی که خرما میوه گرمسیری است.

خرید میوه خشک حبه ای تایلندی

خرید میوه خشک حبه ای تایلندی ما بهترین میوه های تازه را که از باغ های سنتی تایلندی ما کشت می شود ، انتخاب می کنیم

پیشنهاد مطلب مفید :  عرضه انواع میوه خشک گنبد کاووس

برای بهترین تجربه در میوه های فرآوری شده تهیه شده از منابع طبیعی با طعم عالی و ارزشهای غذایی.برای جلب رضایت مصرف کننده ، ما فقط میوه های با کیفیت عالی را برای تولید ترد و خوشمزه انتخاب می کنیم. ما از دستگاه خشک کن فریز کننده خلا استفاده می کنیم تا بهترین حفظ و بهداشت را داشته باشیم. هیچ ماده نگهدارنده و مصنوعی اضافه نشده است. لذت بردن از ۱۰۰٪ طعم و غذای طبیعی از طبیعت خالص در هر زمان و هر زمان.

ما بهترین میوه خشک تایلندی را که واقعاً از میوه سنتی تایلندی کشت می شود ، انتخاب می کنیم. صرفاً با کیفیت برتر ، اینها از طریق بهترین “فناوری یخ زدایی خشک و کم آبی” برای ذخیره سازی در طراوت ، کاهش رطوبت ، و به حداقل رساندن رطوبت برای بهترین کیفیت ، رنگ ، طعم ، بافت و ارزشهای غذایی پردازش می شوند. شیرین ترین میوه خشک های ترد ما را تجربه کنید و از طعم طبیعی آن در دست خود لذت ببرید. طعم آن فوق العاده به نظر می رسد که از باغ میوه های تازه روزمره سرو می شود.

 

 

درباره من

مهدی اکبری

مهدی اکبری هستم به دیجیتال مارکتینگ و کسب وکار اینترنتی علاقه دارم. در وبسایت سادینو در مورد صنایع تبدیلی کشاورزی محتوا تولید میکنم و سئو سایت انجام میدم خوشحال میشم با نظرات زیباتون در جهت تولید محتوای بهتر یاریم کنید.

شماره تماس : 09114432498

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.