تخفیف ویژه این هفته : توت فرنگی خشک دمنوشی با تخفیف ویژه در سایت قرار گرفت

خرید و قیمت میوه خشک اصفهان عمده

قیمت میوه خشک اصفهان

قیمت میوه خشک اصفهان چقدره؟ چطور در اصفهان میوه خشک بخرم؟ چطور به صورت عمده خرید کنم؟

پاسخ این سوالات را در زیر آورده ایم.

میوه خشک عمده در اصفهان و پخش این محصول برای استان اصفهان یکی از اهداف ماست زیرا شهر اصفهان از شهر های بزرگ کشور است. و یکی از مهمترین مراکز اقتصادیست و از سویی دیگر شهری توریستی و تاریخی و مهمانپذیر است.

ما در سادینو انواع میوه و سبزیجات خشک را به صورت عمده و مستقیم از تولیدی به بازار عرضه میکنیم و تا الان سابقه ارسال میوه خشک به اکثر نقاط کشور را داشته ایم و همچنین سابقه صادرات به کشور های عربی همسایه را نیز در کارنامه داریم  شما می توانید برای خرید میوه خشک در اصفهان همین الان از ما مشاوره دریافت کنید و لیست قیمت میوه خشک ۱۴۰۲ به صورت بروز دریافت کنید.

در جشنواره های فروش سادینو میوه خشک با قیمت عالی عرضه میشه.

برای شرکت در جشنواره های فروش سادینو فرم زیر رو پر کنید تا بهتون اطلاع بدیم.

نام(Required)
این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

میوه و سبزیجات یکی از مواد و خوراکی های مورد نیاز بشر است .که دارای انواع مواد معدنی و ویتامین های زیادی می باشد که به سلامت جسم و همچنین نشاط روح کمک به سزایی می کند. در فصل زمستان میوه هایی که مختص به آن فصل نمی باشد را در فصل گرما به صورت برگه خشک می کنند. تا در فرصت مناسب همراه خانواده با لذت تمام نوش جان نمود.میوه خشک مرغوب دارای تمام ویتامین ها است.میوه خشک عمده را نیز میتوان به عنوان بهترین نوع صادرات دانست.

اصفهان یکی از مهمترین شهر های کشور در زمینه تجارت و خرید و فروش انواع محصولات است. عرضه میوه خشک عمده در اصفهان توسط مجموعه ما انجام می شود و تمام خشکباری های شهر اصفهان می توانند برای خرید عمده میوه خشک با ما تماس بگیرند.

نگاهی به نقشه شهر زیبا و تاریخی اصفهان با جاذبه های تاریخی مثل مسجد شیخ لطف الله – پل خاجو – ۳۳ پل و…

میوه خشک عمده اصفهان

 

فواید انواع میوه خشک

خرید میوه خشک قیمت مناسب

 

 

میوه خشک مخلوط  دارای خواص به سزایی بوده همچون قند مفید،کلسیم،پتاسیم،منیزیم و….. که برای رشد کودکان و مادران باردار مفید است .البته سالمندان نیز از آن بهره می جویند. میوه خشک را می توان به عنوان میان وعده ای با ارزش تلقی کرد. که دارای کالری کم و ارزش غذایی بالاست. برای خرید میوه خشک مخلوط روی لینک کلیک کنید.

مشاوران تغذیه تا حد امکان به خانواده ها برای رژیم لاغری مصرف میوه چه به صورت تازه و یا خشک را سفارش می کنند چون حجمی از معده اشغال شده و فرد میلی به خوردن غذای اضافی را ندارد و اشتهای کاذب آن گرفته می شود.میوه اگر با روش بهداشتی و دستگاه های پیشرفته خشک شده باشد عاری از هرگونه باکتری و عوامل بیماری زاست و دارای ارزش غذایی بالاست.خوشبختانه ایران در زمینه تولید انواع میوه تازه در بازار کشور های همسایه نامی درخشان دارد و همین مورد می تواند یاعث شناخته شدن میوه های خشک ایرانی در کشور های مختلف شود.

میوه خشک مرغوب توسط دستگاه های پیشرفته ی کارخانه ها تولید می شود که دارای علامت استاندارد بوده و مهر وزارت بهداشت را نیز دارا است. و آن را در بسته بندی خوب عرضه ی بازار میکنند.

البته خانواده هایی هستند که به صورت سنتی به برگ انواع میوه که در زیر نور افتاب خشک شده اند علاقه دارند برای این موارد هم می توانند از شرکت ما استعلام موجودی بگیرند.

قیمت خرید میوه خشک عمده اصفهان

 

قیمت میوه خشک کیلویی مرغوب در بازار ایران مناسب است به طوری که افرادی که توانایی خرید سایر خشکبار را ندارند می توانند از این محصول مقوی و پر خاصیت استفاده کنند.  امروزه میوه ی خشک را در بسته بندی های زیبا و متنوع با رنگ و نقش زیبا  به فروش می رسانند .تجارایرانی با برندهای متنوعی مشغول به کار هستند و بهترین محصول را به کشور های مختلف جهان به خصوص کشور های همسایه صادر می کنند.

سایت های اینترنت کمک به سزایی به تاجران نموده است. فروش میوه خشک مرغوب در ایران توسط خشکباری های سراسر کشور صورت می گیرد. البته شایان به ذکر است که افرادی با موقعیت های شغلی متفاوت به دنبال کسب در آمد بیشتر بوده و خودجوش وارد عمل شده اند و بازار را در دست گرفته اند.

میوه خشک مرغوب را می توان به طور خاص در انحصار بازار ایران دانست. زیرا از دیر باز ایرانیان باستان علاقه ی وافری به میوه و خشکبار داشته و در فصل سرما از خشک شده و به اصطلاح برگه ی آن استفاده می کردند.

خریدار میوه خشک عمده اصفهان

خریدار میوه خشک فله عمده در اصفهان به دو دسته کلی تقسیم می شود:

  1. خریدارانی که میوه خشک را برای مغازه خشکبار و پخش و عمده فروش می خواهند
  2. خریدارانی که میوه خشک را در مقادیر بالا و به صورت عمده برای صادرات به کشور های مختلف می خواهند

استان اصفهان به علت اینکه یک استان توریستی است سالانه افراد خیلی زیادی برای دیدن نقاط تاریخی این به این شهر تاریخی سفر می کنند. مغازه های خشکبار و پخش کننده خشکبار در اصفهان اگر اندکی تلاش کنند می توانند میوه های خشک را برای عرضه به این مشتریان زیاد قرار دهند.

استان اصفهان با توجه به اینکه یکی از قطب های اقتصادی کشور است. شرکت های صادراتی زیادی در این استان قرار دارد که محصولات مختلفی را به کشور های همسایه صادر می کنند که یکی از بهترین محصولات که کشور های عربی مشتریان آن هستند میوه خشک است که این مورد هم به مزاکرات بسیار مناسب شرکت های صادرکننده خشکبار بستگی دارد که بتوانند مشتریان بسیار خوبی را برای این محصول به دست آورند.

برای خرید انواع میوه خشک در سراسر کشور با کاشناسان شرکت در تماس باشید و نمونه محصولات را می توانید به راحتی دریافت کنید یا در شبکه های اجتماعی مشاهده کنید.

 

5/5 - (1 امتیاز)
پیشنهاد مطلب مفید :  اجیل زمستانی ترکیب میوه خشک و اجیل

درباره من

مهدی اکبری

مهدی اکبری هستم به دیجیتال مارکتینگ و کسب وکار اینترنتی علاقه دارم. در وبسایت سادینو در مورد صنایع تبدیلی کشاورزی محتوا تولید میکنم و سئو سایت انجام میدم خوشحال میشم با نظرات زیباتون در جهت تولید محتوای بهتر یاریم کنید.

شماره تماس : 09114432498

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین محصولات سادینو

آلبالو خشک شسته پاک شده

قیمت اصلی ۱۳۸,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۳۰,۰۰۰ تومان است.

گلابی خشک

قیمت اصلی ۴۶۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴۵۰,۰۰۰ تومان است.

بستنی خشک پفکی طعم توت فرنگی

قیمت اصلی ۱۷۹,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۶۹,۰۰۰ تومان است.
سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.