صادرات میوه خشک به عراق

صادرات میوه خشک به عراق در طی سال های اخیر در حال انجام است. درست است این کشور به ایران نزدیکست اما صادرات به این کشور چالش های خود را دارد در مورد این چالش ها و تجربیات خودمان در مورد صادرات به عراق با شما صحبت می کنیم تا بیشتر از بازار این کشور و چالش های آن آشنا شوید.

میوه خشک شده ایرانی به عنوان یکی از تنقلات مفید، علاوه بر بازار ایران در بازار کشورهای همسایه نیز طرفداران بسیاری دارد. مزایای فراوان استفاده از میوه خشک شده در فصول سرد سال و دریافت مقادیر بالای کالری و ویتامین ها از این مواد خوراکی خریداران این محصول را بر آن داشته است تا تلاش خود در جهت تهیه برترین نمونه های میوه خشک شده را به حداکثر برسانند. در این مطلب قصد داریم با بررسی نحوه صادرات میوه خشک به عراق، بازار این محصول در سایر کشورها را نیز بررسی کنیم.

صادرات میوه خشک به عراق

لیست برندهای تولید کننده انواع میوه خشک

لیست برندهای تولید کننده انواع میوه خشک تولید انواع میوه خشک در ایران توسط کارخانجات بزرگ و یا تولید کنندگان محلی کوچک انجام می گیرد. کیفیت محصول تولید شده توسط این تولیدکنندگان به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد که در ادامه به شرح آنها خواهیم پرداخت.

یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در کیفیت میوه خشک شده، سلامت و کیفیت میوه استفاده شده برای این کار است. تهیه میوه و  سالم و تازه می تواند به عنوان عامل کلیدی و مهم ترین عامل تاثیر گذار در فروش محصول قلمداد شود. استفاده از میوه های ارگانیک جهت تولید انواع میوه خشک شده بسیار رایج است و بسیاری از مشتریان این محصولات تمایل دارند انواع ارگانیک آن را تهیه کنند.

پیشنهاد مطلب مفید :  صادرات بهترین میوه خشک ایران به کشور عمان

برند های معتبر تولید کننده انواع میوه خشک در میان محصولات خود نمونه های ارگانیک و غیر ارگانیک را به فروش می‌رسانند و می‌توانند نیاز اکثر مشتریان انواع میوه خشک شده را برآورده کنند. میوه خشک صادراتی نیز عمدتاً شامل قطعات خشک شده ی میوه های ارگانیک است. همانطور که انتظار می‌رود بهترین نمونه‌ های میره خشک تولید شده در ایران به کشور های خارجی صادرات می شود.

برخی از برندهای معتبر با ارائه محصولات خود در بسته بندی های بسیار شیک توانسته اند رده های کیفی بالاتری را در بازار به خود اختصاص دهند. طبیعتاً بسته بندی محصول یکی است عواملی است که روی قیمت نهایی آن تاثیر گذار است. علاوه بر این بسته بندی مناسب می تواند نگهداری میوه های خشک شده را برای مدت های طولانی تری با کیفیت مناسب انجام دهد.

تشخیص میوه خشک با کیفیت نیازمند تجربه بالایی در زمینه خرید و فروش این محصول است. قطعاً هر چه تجربه های فرد فروشنده بالاتر رود می تواند بهترین نمونه های این محصول را تهیه کرده و به مشتریان خود عرضه دارد.

برخی از برندهای تولید کننده میوه خشک با ارائه محصولات متنوع در یک قاب توانسته‌ اند پاسخگوی نیاز سلیقه های مختلف موجود در بازار باشند. این تولیدکنندگان علاوه بر بسته بندی های مخلوط امکان خرید میوه خشک شده به صورت ساده و تکی را نیز نیز برای خریداران فراهم کرده اند.

فروش انحصاری کیوی خشک

کشور ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان میوه کیوی در جهان است. نام ایران در میان پنج تولید کننده برتر کیوی در جهان دیده می‌شود و داشتن باغات کیوی به اندازه نزدیک به ۱۰۰۰ هکتار توانسته است در تحقق این امر دخیل باشد. مقدار زیادی از کیوی تولید شده در ایران جهت فراوری و تولید سایر محصولات خوراکی استفاده می‌شود. یکی از برترین محصولات خوراکی به دست آمده از کیوی، کیوی خشک شده است.

پیشنهاد مطلب مفید :  تولید انواع میوه خشک آلو خورشتی

تمام باغات کیوی ایران در مناطق شمالی کشور که از لحاظ میزان رطوبت و دما با شرایط رشد کیوی سازگاری دارند، حضور دارند. برخی از تولید کنندگان معتبر انواع میوه خشک شده با خریداری کیوی از این باغات و انتقال آن به کارخانه های تولید و بسته بندی میوه خشک شده اقدام به تهیه بهترین نوع کیوی خشک شده موجود در بازار ایران می‌کنند.

برخی دیگر از بزرگترین تولید کنندگان میوه خشک شده خودشان صاحب باغات بزرگ هستند که توانسته اند با انجام عمل فراوری صحیح روی انواع میوه ها به تولیدات با کیفیتی برسند و حتی بتوانند به صادرکننده بزرگ انواع میوه خشک شده نیز تبدیل شوند. کیوی خشک شده یکی از پرطرفدارترین محصولات به فروش رسیده در میان انواع میوه های خشک شده است.

تفاوت قیمت پودر انبه خشک ایرانی و خارجی

تفاوت قیمت پودر انبه خشک ایرانی و خارجیپودر انبه یکی از انواع ادویه جات گرم موجود در بازار است که امکان استفاده آن در غذاهای مختلف وجود دارد. علاوه بر این ماده اصلی برای تهیه سس مخصوص فلافل پودر انبه است. پودر انبه از هسته خشک شده این میوه به دست می آید. شما می توانید این محصول را در بسته بندی های گرمی و کیلویی از بازار ایران تهیه کنید.

درخت انبه معمولاً در نواحی بسیار گرم و در مناطقی که به آب دسترسی بیشتری دارند رشد می کند. از انبه عنوان سلطان میوه ها یاد می شود به دلیل این نامگذاری فاخران خواص بی نظیر این میوه فوق العاده است. همچنین درخت انبه قادر است مقادیر بسیار زیادی از دی اکسید کربن هوا را تصفیه کرده و مقدار زیادی اکسیژن آزاد کند. علاوه بر این فواید اساسی، حتی هسته درخت انبه نیز به عنوان یک ماده بسیار مقوی و حامل انواع گوناگون ویتامین‌ ها شناخته می شود.

پیشنهاد مطلب مفید :  ۴۰ خلاقانه ایده بسته بندی میوه خشک + عکس

علاوه بر این مناطق جنوبی ایران میزبان باغات بزرگ انبه هستند که توان تولید مقدار تقاضای موجود در بازار داخل را به طور کامل دارند. علاوه بر این بسیاری از محصولات تولید شده در باغات انبه ایران عاملی جهت فراوری مواد خوراکی با پایه انبه است که در برخی از کشورهای همسایه مانند عراق به فروش میرسد.

پودر انبه نیز یکی از محصولات فرآوری شده از انبه ایرانی است. نمونه های با کیفیت پودر انبه ایرانی جز پرفروش ترین محصولات موجود در این زمینه در بازار کشورهای عربی هستند. برترین فروشندگان پودر انبه ایرانی توانسته‌ اند با ارائه محصولات بی نظیر خود با قیمت های رقابتی، با محصولات خارجی موجود در بازار کشورهای همسایه وارد رقابت شوند و سهم بزرگی از بازار فروش این کشورها را به خود اختصاص دهند.

خریدار فله ای میوه خشک شده

بسیاری از بازرگانان کشورهای عربی در چند سال اخیر به صورت حضوری وارد ایران شده و اقدام به خریداری انواع میوه خشک شده کرده‌ اند. برخی دیگر از تجار کشورهای عربی نیز اقدام به خرید اینترنتی میوه خشک شده ایرانی از سایت های اینترنتی موجود به زبان عربی می کنند. این خریداران با عرضه میوه خشک مخلوط در بازار و فروشگاه های کشورهای عربی می توانند از این طریق سود بسیار خوبی به دست آورند.

علاوه بر این مراکز توزیع عمده آلو خشک شده نیز جزو مراکزی هستند که تجار کشورهای خارجی بسیار به آن علاقه مندند. اگر قصد خرید عمده انواع میوه خشک شده با هسته یا بی هسته را دارید و در این زمینه تجربه کافی را ندارید، بهتر است با اشخاصی که دارای علم و آگاهی کافی در این زمینه هستند مشورت کرده و قبل از ثبت سفارش تان از نظر ایشان نیز مطلع شوید.

5/5 - (1 امتیاز)

درباره من

مهدی اکبری

مهدی اکبری هستم به دیجیتال مارکتینگ و کسب وکار اینترنتی علاقه دارم. در وبسایت سادینو در مورد صنایع تبدیلی کشاورزی محتوا تولید میکنم و سئو سایت انجام میدم خوشحال میشم با نظرات زیباتون در جهت تولید محتوای بهتر یاریم کنید.

شماره تماس : 09114432498

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.