دسته بندی محصولات

آجیل (1)

بستنی خشک پفکی عمده (15)

سبزی خشک عمده (5)

میوه خشک انجمادی عمده (5)

خرید عمده میوه خشک (36)

خرید میوه خشک (25)

فروش ویژه

ما کی هستیم؟ و چه کار می کنیم؟

مجموعه سادینو در زمینه تولید ، تامین ، بازاریابی و فروش میوه خشک - سبزی خشک برخی خشکبار فعالیت دارد با توجه به ظرفیت کشور عزیزمان ایران در زمینه تولید انواع میوه ها در تمام فصول سال ، می توان خشکبار این میوه ها را هم به صورت عمده تولید کرد و جهت فروش در بازار داخلی و صادراتی اقدام نمود.

مهمترین هدف ما در طی چندین سال سابقه در زمینه میوه خشک و خشکبار بر روی کیفیت محصولات بوده است و مشتریانی که همواره با ما هستند و از ما انواع محصولات را خریداری می کنند از این موضوع کاملا اطلاع دارند. در کنار کیفیت مناسب محصولات, قیمت نیز یکی از مهمترین موارد در خرید است که به لطف خداوند محصولات را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به دست مشتریان داخل و خارج از کشور رساندیم و امروزه می توانیم برای تامین و صادرات میوه خشک - سبزی خشک و انواع خشکبار نیز شما را یاری کنیم.

جهت ثبت سفارش و خرید خود کافیست با مشاورین فروش ما از طریق راه های ارتباطی اعلام شده، ارتباط برقرار نمایید یا از طریق فروشگاه سایت خرید خود را سریعا انجام دهید.

شرایط و نحوه پرداخت ما نقدی می باشد و برای ارسال محصولات تاییدیه حسابداری حتما باید لحاظ شود.

اگر حجم سفارش شما بالا باشد، یک ماشین اختصاصی گرفته می شود و مستقیم براتون ارسال می شود.
اما اگر حجم سفارش شما کم باشد، با استفاده از پست یا تیپاکس یا باربری های موجود ارسال می شود و بعد از ارسال رسید باربری براتون ارسال خواهد شد.

برای دریافت آخرین قیمت محصولات می توانید از طریق راه های ارتباطی و شبکه های اجتماعی با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

برای شناخت بیشتر مجموعه ما می توانید با ما در ارتباط باشید و همچنین از طریق فضای مجازی با مجموعه ما بیشتر آشنا شوید و بررسی کنید.

چرا سادینو

جدیدترین مقالات

نظرات مشتریان

ما در مجموعه میوه خشک سادینو با طعمی ساده و نو در خدمت شما هستیم. ما در سادینو با توجه به ظرفیت های استان مازندران در زمینه صنایع تبدیلی کشاورزی و فراوری میوه های فصلی شروع به کار کردیم. زیرا مازندران از نظر تولید میوه هایی مثل پرتقال - نارنگی - کیوی - خرمالو - آلو - هلو - شلیل - انجیر - توت فرنگی و سایر سبزیجات... رتبه بالایی در کشور دارد و ما هم با همین ظرفیت ها شروع به تولید و خرید و فروش میوه خشک عمده کردیم. مهمترین موضوعی که از همان ابتدا مورد توجه قرار دادیم کیفیت محصولات و رضایت مشتریان است.

برای خرید و دریافت قیمت میوه خشک به صورت بروز ما در سایت سادینو در خدمت شما هستیم. در سایت می توانید انواع میوه خشک و سبزی خشک عمده را به راحتی خریداری کنید. برای خرید و صادرات میوه خشک و کسب اطلاعات بیشتر از محصولات ما به عنوان مشاور و همراه در کنار شما هستیم و همچنین از طریق شبکه های اجتماعی می توانید نمونه کار ها و بسته بندی ها را از ما دریافت کنید.

میوه خشک پفکی و بستنی خشک پفکی از محصولات جدید ماست که با طعم طبیعی و خوشمزه و جذابی که دارد طرفداران زیادی پیدا کرده است. قیمت بستنی خشک پفکی عمده در سایت قرار داده شده است و برای دریافت قیمت میوه خشک پفکی عمده با ما تماس بگیرید و تا لیست قیمت روزانه برایتان ارسال کنیم.