سال نو مبارک سرسبزترین بهار تقدیم شما | سالی نو با سادینو

مرکز خرید میوه خشک بسته بندی شیراز + کیفیت تضمینی در فروش عمده

شیراز شهر تاریخی بسیار زیبا در کشور عزیزمان ایران است. که به عنوان مرکز استان فارس است. شیراز یکی از بهترین و مهمترین شهر های جنوب کشور در زمینه خرید میوه خشک و خشکبار است.

شیراز یکی از زیبا ترین شهر های تاریخی و گردشگری ایران است. اگر عمده فروشان و پخش کنندگان میوه خشک و مغازه داران خشکبار در این شهر روی فروش محصولاتی مثل میوه خشک فعالیت کنند با توجه به ظرفیت گردشگری این شهر می توانند نتایج بسیار خوبی را دریافت کنند.

یکی از مهمترین برنامه های شرکت ما پخش عمده میوه خشک به صورت تضمینی در سراسر کشور است. که شیراز به علت موقعیت جغرافیایی مناسب در جنوب یکی از بهترین شهر ها برای فروش عمده میوه خشک است.

به علت نزدیکی شیراز به کشور های حاشیه خلیج فارس شرکت های صادرکننده و خریدار انواع کالا در این شهر فعالیت بسیار مناسبی دارند. یکی از محصولات زیر دسته خشکبار میوه خشک است که بسیار مورد نظر کشور های عربی قرار گرفته است و راه را برای شرکت ها برای صادرات این محصول هموار کرده است.

قیمت قیسی خشک

میوه های خشک دارای تنوع محصول بسیار مناسبی هستند. حتی این محصولات توسط مجموعه ما به صورت مخلوط یعنی همه میوه در یک بسته بندی نیز عرضه می شود. خرید میوه خشک مخلوط برای افرادی که دوست دارند همه میوه های خشک را در یک بسته بندی تست کنند پیشنهاد می شود.

پیشنهاد مطلب مفید :  خرید تضمینی میوه خشک کیلویی سال ۱۴۰۲

مرکز خرید میوه خشک بسته بندی شیراز

فروش انواع میوه خشک در شیراز

انواع میوه خشک بسته بندی صنعتی میوه های خشک به صورت سنتی و صنعتی تولید می شوند. انواع میوه خشک بسته بندی صنعتی که با پیشرفته ترین تجهیزات تولید می شوند دارای کیفیتی عالی بوده و از نظر وزارت بهداشت تایید شده اند.

با توجه به این که انواع میوه خشک وجود دارد باید گفت که قیمت میوه خشک کیلویی با هم متفاوت است.

این محصولات بسیار مغذی هستند و اگر آنها را در برنامه غذایی خود اضافه کنید می توانید به یک رژیم غذایی عالی دست پیدا کنید. میوه های خشک بسته بندی شده در حجم های مختلفی تولید و توزیع می شوند. در هر کجای ایران که هستید می توانید این نوع میوه ها را در حجم مورد نظر از طریق مجموعه ما سفارش دهید.

تولید میوه خشک بسته بندی

کارخانه تولید میوه خشک بسته بندی معمولا در کارخانه ها از روش مکانیزه برای تولید انواع میوه خشک فله ای و بسته بندی استفاده می شود. کارخانه میوه خشک برای تولید محصولات خود از با کیفیت ترین و تازه ترین میوه ها بهره می برد.

میوه های خشک باید به صورت همیشگی مصرف شوند. این محصولات می توانند در درمان اغلب بیماری ها مانند کم خونی و یبوست مؤثر باشند.

کارخانه تولید میوه خشک، بهترین و مرغوب ترین نوع از این محصولات را تولید می کنند و در سراسر کشور پخش می کنند. که عرضه میوه خشک در شیراز را می توان از اهداف اصلی این کارگاه ها دانست.

پیشنهاد مطلب مفید :  فروش ویژه میوه خشک همدان

بسته بندی انواع میوه خشک معمولا در حجم های زیر انجام می شود:

  1. ۱۰۰ گرم
  2. ۲۵۰ گرم
  3. ۵۰۰ گرم
  4. ۱۰۰۰ گرم

کیفیت هر یک از بسته بندی ها با هم برابر است. در کارخانه ها با استفاده از تجهیزات پیشرفته میوه ها را در دمای بسیار بالا خشک می کنند. این نوع محصولات را باید در جای خشک و خنک نگهداری کنید.

قیمت فروش میوه های خشک با توجه به حجم خرید مشتریان متفاوت است.

برای اطلاع از قیمت این محصولات می توانید همین الان اقدام به استعلام قیمت از طریق راه های ارتباطی سایت کنید.

4/5 - (1 امتیاز)

درباره من

مهدی اکبری

مهدی اکبری هستم به دیجیتال مارکتینگ و کسب وکار اینترنتی علاقه دارم. در وبسایت سادینو در مورد صنایع تبدیلی کشاورزی محتوا تولید میکنم و سئو سایت انجام میدم خوشحال میشم با نظرات زیباتون در جهت تولید محتوای بهتر یاریم کنید.

شماره تماس : 09114432498

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.