قیمت قیسی خشک

قیمت قیسی خشک بر اساس درجه رطوبت و رنگ و کیفیت آن مشخص میشود در امسال قیمت قیسی ۱۴۰۲ از کیلویی 210/000 تومان شروع میشود در حالیکه در سال ۱۴۰۱ قیمت قیسی بین 130/000 تا 180/000 بوده است و یکی از نقاطی که قیمت قیسی مهم است بازار خشکبار تهران است.

قیسی به صورت عمده و تناژ برای بازار داخلی و صادراتی موجود است برای خرید و دریافت قیمت تماس بگیرید.

قیمت قیسی

قیمت قیسی عمده تناژ بر اساس سایز و درجه رطوبت استاندارد ترکیه

قیمت قیسی جامبو کیلویی ۲۸۰/۰۰۰ تومان

قیمت قیسی سایز ۱ کیلویی ۲۵۵/۰۰۰ تومان

قیمت قیسی سایز ۲ کیلویی ۲۳۵/۰۰۰ تومان

قیمت قیسی سایز ۳ کیلویی ۲۰۵/۰۰۰ تومان

قیمت قیسی فله در هم کیلویی ۲۳۵/۰۰۰ تومان

قیمت قیسی درجه یک

قیمت میوه خشک میدونی چقدره تو بخش فروشگاه سایت میتونی قیمت ها روببینی!

قیمت قیسی ۱۴۰۲ مانند سایر انواع میوه خشک و خشکبار نسبت به سال ۱۴۰۱ شاهد تغیراتی بوده است. در این مطلب قیمت قیسی را در بازار های مهم کشور بررسی می کنیم. البته این نکته را هم باید گفت که قیمت قیسی درجه یک به علت رنگ بهتر و میزان رطوبت کمتر از نمونه های دیگر بیشتر است. پس همینجا میتوان به این موضوع رسید که قیمت قیسی خشک به علت اینکه درجه یک است و رطوبت کمی دارد از سایر نمونه ها بیشتر است.

پیشنهاد مطلب مفید :  خرید قیسی عمده (قیمت خرید و فروش عمده قیسی + خرید 100% تضمینی)

قیمت قیسی خشک

قیمت قیسی در بازار تهران | قیمت قیسی در بازار تبریز

قیمت قیسی در بازار به اندازه دیگر خشکبار مهم است. چون قیسی از میوه های خشک پر مصرف و محبوب بین مردم کشور است.

اما چرا قیمت قیسی در بازار تهران و تبریز را بررسی می کنیم؟؟

این سوال خوبیست دلیل بررسی قیمت در این دو شهر مهم کشور این است که تبریز از مراکز مهم تولید قیسی درجه در کشور و بازار تهران از مراکز مهم فروش قیسی خشک است.

در این مطلب به بررسی خواص میوه خشک قیسی و قیمت قیسی خشک در بازار کشور به خصوص دو شهر مهم تهران و تبریز می پردازیم. قیسی زردآلو خشک درجه بندی های متفاوت دارد که کیفیت های ممتاز آن با رطوبت کم به کشور های مختلف صادرات می شود.

امروزه میوه های خشک شده با توجه به خواص بی نظیر و طعم خوشمزه محبوبیت زیادی در بین افراد دارد. مصارف زیاد این اقلام موجب شده است که برخی از کارخانجات و تولیدی های میوه خشک عمده و با قیمتی به صرفه تر را برای مشتری ارائه دهد. از بین انواع میوه های خشک، میوه خشک قیسی به لحاظ خواص بیشمار بسیار حائز اهمیت است. در ادامه با خواص این میوه خشک آشنا می شویم.

خواص قیسی تازه درجه یک

یکی از دلایل محبوبیت میوه جات خشک شده ماندگاری طولانی مدت آنها نسبت به میوه ها است که موجب شده در تمام سال در دسترس باشند. میوه خشک قیسی خواص بی شماری دارد.

یکی دیگر از خواص قیسی وجود فیبر است، از آنجایی که فیبر دارای خاصیت ملینی است، مصرف قیسی باعث درمان بیماری های یوبوستی میشود به این صورت که فیبر در محیط آبی دستگاه گوارش، ژل تشکیل داده و به اسیدهای چرب متصل شده و باعث دفع آن ها می‌گردد.

پیشنهاد مطلب مفید :  قیسی زردآلو صادراتی (بهترین کارخانه قیسی صادراتی کجاست؟)

این ویژگی فیبرها به آن ها توانایی کاهش کلسترول را می‌دهد، به علاوه فیبرها برای پیشگیری از سرطان و دیابت نوع ۲ مفید هستند نکته دیگر اینکه، فیبرها باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارش می‌شوند و انتقال مواد دفعی در لوله گوارش را تسهیل می‌کنند.

قیسی حاوی مواد مغذی بسیاری همچون فیبر رژیمی، ویتامینC، ویتامینA، بتا کاروتن، آهن، پتاسیم و… است. مصرف ۳ عدد قیسی انرژی حدود ۵۰ کالری را فراهم می‌آورد. البته به دلیل بالا بودن میزان فیبر در قیسی مصرف بیش از اندازه آن می‌تواند باعث اسهال و ایجاد نفخ گردد. بنابراین کودکان و سالمندان نباید در مصرف آن زیاده‌روی کنند.

درست است که زردآلو تازه هم دارای خواص مفید زیادی است، اما قیسی زردآلو نسبت به میوه آن دارای آهنی بیشتر است و برای افرادی که دارای کمبود آهن هستند توصیه میشود. اما فواید قیسی فقط در وجود آهن نیست بلکه وجود ویتامین C فراوان در آن باعث استحکام دندان و استخوان می گردد. ویتامین A موجود در این محصول سبب تقویت بینایی می شود. همچنین قیسی زردآلو دارای خاصیت ضد سرطان بوده و باعث پیشگیری از سرطان می شود.

قیمت قیسی خشک درجه یک

در بین انواع میوه خشک, میوه های خشک سنتی مثل قیسی زردآلو، انجیر و انواع آلو بسیار محبوب و پر فروش می باشد. شما با خرید مستقیم قیسی از تولیدی ها و مراکز توزیع میوه خشک می توانید آنها را با نرخ پایه و مناسبی خرید کنید. نکته حائز اهمیت این است که بسته به نوع قیسی ها قیمت قیسی در بازار نیز متفاوت است.

پیشنهاد مطلب مفید :  قیسی زردآلو صادراتی (بهترین کارخانه قیسی صادراتی کجاست؟)

پارامتر های گوناگونی در تعیین قیمت میوه های خشک دخیل هستند مثل درجه حرارت و میزان خشکی و اندازه این میوه ها که شرکت های توزیع میوه های خشک بر اساس سفارش مشتری نیاز های آنهارا هم به صورت عمده و هم به صورت خرده تامین میکنند. قیمت قیسی صادراتی نیز بر اساس پارامتر های کیفیت و میزان خشکی تعین می شود

در ادامه دو بازار مهم قیسی عمده که قیمت خرید و فروش این محصول را تعیین می کنند بیان میکنیم.

قیمت قیسی در بازار تهران

قیمت قیسی در بازار تهران

بازار تهران بازار مصرف کننده و بزرگی برای انواع خشکبار در کشور است. قیسی همانطور که گفتیم یک خشکبار محبوب در کشور است که در شهر های بزرگ کشور مثل تهران که جمعیت زیادی را در خود جای داده پخش می شود.

پس بازار تهران را می توان یکی از بزرگترین مراکز خرید خشکبار در کشور دانست.

برای خرید قیسی در بازار تهران می توانید از ما مشاوره بگیرید و از قیمت قیسی ۱۴۰۲ و کیفیت محصولات مطلع شوید.

قیمت قیسی در تبریز

شهر تبریز در مقابل تهران از شهر های بزرگ تولید کننده قیسی در کشور است. سالانه حجم زیادی قیسی از شهر مرند تبریز در سایر نقاط کشور پخش می شود و جهت صادرات به کشور های مختلف صادر می شود. بازار تهران از بازار های خوب برای پخش قیسی است که در بالا توضیح داده شد. علاوه بر تهران بازار مشهد – شیراز – اصفهان نیز از خریداران پر و پا قرص قیسی تبریز هستند.

برای خرید قیسی تبریز ما در مجموعه سادینو در خدمت شما هستیم. برای دریافت قیمت قیسی ۱۴۰۲ به صورت بروز و مشاوره برای خرید می توانید همین الان با ما تماس بگیرید.

4.2/5 - (5 امتیاز)

درباره من

مهدی اکبری

مهدی اکبری هستم به دیجیتال مارکتینگ و کسب وکار اینترنتی علاقه دارم. در وبسایت سادینو در مورد صنایع تبدیلی کشاورزی محتوا تولید میکنم و سئو سایت انجام میدم خوشحال میشم با نظرات زیباتون در جهت تولید محتوای بهتر یاریم کنید.

شماره تماس : 09114432498

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.