میوه خشک صادراتی | لیست ۴ میوه خشک درجه یک صادراتی

میوه خشک صادراتی

میوه خشک صادراتی چیست؟ این یک سوال ابتدایی و مهم برای ورود به دنیای صادرات میوه خشک است. برای اینکه یک تعریف درست از میوه خشک صادراتی داشته باشیم به بازار کشور های همسایه دور و نزدیک سری میزنیم.

کشور ما نزدیک ترین مسیر را به کشور های عراق و کشور های عربی حاشیه خلیج فارس و کشور هایی مثل آذربایجان – ارمنستان – ترکیه – ترکمنستان و … دارد. خوب اینها را توضیح دادیم تا به اینجا برسیم که کشور ایران ظرفیت بسیار مناسبی برای صادرات دارد و یک شاهراه محسوب می شود. از طرفی میوه خشک و سایر خشکبار و میوه ها در ایران با حجم بالایی تولید میشود که پتانسیل صادراتی دارند و در کشور های دیگر مشتری پیدا کرده اند.

میوه خشک صادراتی به صورت خلاصه یعنی میوه خشکی که قابلیت صادرات داشته باشد. این یک تعریف کلی ست برای اینکه قابلیت صادرات را باز کنیم در ادامه بیشتر توضیح میدهیم.

قیمت قیسی خشک

کشور ایران از نظر تولید بسیاری از میوه ها خود کفاست و هر ساله در تمام فصل سال میوه های مختلفی را در بازار مشاهده می کنیم و همچنین بخش زیادی از این میوه ها به کشور های مختلف صادر می شود و همه این موارد دست به دست هم داده اند تا در زمینه فراوری میوه هر روز جلو تر برویم. یکی از فراورده های میوه که در بازار جای خود را باز کرده است میوه خشک شده است که هر روز طرفداران بیشتری را در داخل و خارج کشور پیدا می کند.

میوه خشک صادراتی

فروش میوه خشک صادراتی

شاید این سوال برای ما پیش آمده باشد که محصولات صادراتی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

پیشنهاد مطلب مفید :  ۵ راهکار کسب درآمد از میوه خشک (آیا فقط با تولید میوه خشک می توان درآمد کسب کرد؟)

البته میوه خشک هم جزئی از خشکبار صادراتی است و بخش زیادی از این محصول توسط تاجران و صادرکنندگان و شرکت های صادرات کننده به خارج از کشور ارسال می شود که باید این ویژگی ها را  داشته باشد :

  • کیفیت مناسب : کیفیت میوه خشک تولید شده توسط تولیدکنندگان یا کارگاه های تولید میوه خشک به طور حتم در صادرات محصول موثر است پس این مورد باید با دقت انجام شود.
  • بسته بندی میوه خشک : بسته بندی میوه خشک صادراتی ممکن است به صورت گوناگون انجام شود و در فروش میوه خشک عمده و صادراتی مهم است. به طور مثال تولیدکننده میوه خشک بعد از تولید, این محصول را در یک بسته بندی کوچک یا بزرگ پلاستیکی قرار می دهد اما مشتریان صادراتی این محصول را در بسته بندی و وزن مشخص می خواهند که در این صورت باید برای بسته بندی صادراتی برنامه های لازم صورت گیرد و اینکه پارامتر های مورد نظر در بسته بندی را مشتریان مشخص می کنند.

 

  • قیمت میوه خشک : هر چه تولیدکنندگان و کارگاه های تولید میوه خشک , میوه را با قیمت و کیفیت مناسبتر تهیه کنند و به محل و مرکز تولید میوه ها نزدیکتر باشند می توانند محصولات را با قیمت مناسب تر تولید کنند و جدا از اینکه می توانند سود خالص بیشتری به دست آورند می توانند حجم صادرات محصول تولیدی خود را افزایش دهند چون در این صورت شرکت ها و صادرکنندگان, این محصول را با دست بازتری ارسال می کنند.
    برای دریافت قیمت میوه خشک ۱۴۰۱ می توانید وارد فروشگاه شوید و قیمت ها را به صورت به روز مشاهده کنید.

 

انواع میوه خشک

به صورت کلی و جامع دو مدل میوه خشک‌ شده وجود دارد :

  1. دسته اول : میوه خشک های استوایی عموما وارداتی اند و از کشور هایی مثل تایلند و کشور های افریقایی وارد ایران می شوند مانند میوه خشک پاپایا و میوه خشک آناناس
  2. دسته دوم  : میوه خشک هایی که در در ایران تولید می شوند و حتی صادرات می شوند و می توانند برای کشور ارز آوری داشته باشند.
پیشنهاد مطلب مفید :  عمده فروشی میوه خشک رشت

فروش میوه خشک صادراتی

ما می توانیم برای خرید میوه خشک های سری دوم که در بالا گفتیم به شما کمک کنیم می توانید از طریق راه های قرار داده شده در سایت از ما مشاوره بگیرید.

در ادامه چندین میوه خشک صادراتی که در ایران تولید می شوند و به فروش می رسند بیان می شود :

بهترین میوه خشک صادراتی

در زیر یک لیست ۴ تایی از بهترین میوه های خشک را آوردیم که به مرور زمان بقیه میوه خشک ها را اضافه می کنیم.

کیوی خشک صادراتی

کشور ایران در زمینه تولید میوه کیوی خود کفاست و استان های مازندران و گیلان به عنوان قطب تولید این محصول محسوب می شوند و هر ساله حجم بسیار زیادی از این محصول به کشور های همسایه صادر می شود.

کیوی خشک صادراتی
محصول کیوی فقط در اواسط پاییز تا اواخر زمستان در بازار است و عمر انبارداری کمی دارد اگر این محصول در فصل برداشت که قیمت کیوی پایین است توسط کارگاه های تولید میوه خشک فراوری شود پس در طول فصلی که محصول در بازار نیست می توان طعم خوشمزه و ترش مزه این محصول را چشید و همچنین در فصلی که محصول کیوی در بازار نیست می توان از فروش خشک شده این محصول سود مناسبی به دست آورد

کشور های بسیاری در جهان هستند که خواهان این محصول به صورت تازه و خشک شده هستند یکی از این کشور ها که پتانسیل مناسبی دارد و هر ساله حجم بسیار مناسبی از این محصول را وارد کشور خود می کند روسیه است چون روسیه در قسمت شمالی کشور ایران قرار گرفته و استان های شمالی کشور محصول کیوی را به صورت عمده تولید می کنند پس از نظر قیمتی , خرید این محصول برای آنها بسیار به صرفه و مناسب است چون هزینه حمل و نقل کمی روی محصول اضافه می شود و محصول به راحتی و با فاصله اندک برای صادرات به روسیه تا مرز استارا فرستاده می شود و همچنین به غیر از روسیه کشور های بسیاری در جهان وجود داردند که مشتری کیوی تازه و خشک به صورت عمده هستند

پیشنهاد مطلب مفید :  پیج میوه خشک سادینو

پرتقال خشک صادراتی

کشور ایران از نظر تامین مرکبات هم بسیار کارامد است و از اوایل پاییز تا اواخر زمستان پرتقال به صورت عمده در بازار وجود دارد و یا انبار داری می شود پس می توان از فراوری و خشک شده این محصول نیز بهره مند شویم و هم اینکه پرتقال خشک و تازه را به کشور های مختلف صادر کنیم

 

آلو خشک صادراتی

میوه آلو انواع متفاوتی دارد از این میان می توان به آلو سیاه , آلو بخارا , آلو شابلون اشاره کرد همه ی این نوع آلو ها به صورت خشک شده توسط تولیدکنندگان آلو خشک به بازار عرضه می شود و در بازار به صورت عمده وجود دارد همه ی این نوع آلو ها را هم می توان به صورت خشک شده و تازه مصرف کرد و از طعم انها لذت برد و هم می توان به صورت مصرف در غذا و خورشت استفاده کرد

آلو خشک صادراتی

سیب خشک صادراتی

میوه سیب هم به صورت عمده در کشور ما تولید می شود که می توان از ظرفیت های این میوه هم به صورت تازه و خشک استفاده کرد
میوه سیب در رنگ ها و طعم های متفاوتی در ایران وجود دارد و عمر انبار داری مناسبی هم دارد این میوه هم به صورت عمده توسط تولید کنندگان خشک می شود و به بازار هاب داخلی و صادراتی عرضه می شود

سیب خشک صادراتی

میوه های خشک جایگزین بسیار مناسب برای تنقلات غیر بهداشتی هستند در کنار اینکه خواص و کالری خود میوه را دارند و بسیار برای سلامتی مفیدند.

4.5/5 - (6 امتیاز)

درباره من

مهدی اکبری

مهدی اکبری هستم به دیجیتال مارکتینگ و کسب وکار اینترنتی علاقه دارم. در وبسایت سادینو در مورد صنایع تبدیلی کشاورزی محتوا تولید میکنم و سئو سایت انجام میدم خوشحال میشم با نظرات زیباتون در جهت تولید محتوای بهتر یاریم کنید.

شماره تماس : 09114432498

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.