نمایندگی فروش میوه خشک در سراسر کشور

نمایندگی فروش میوه خشک

ما در مجموعه سادینو برای راحت شدن خرید مشتریان عزیز در هر شهری اقدام به ایجاد نمایندگی فروش میوه خشک میکنیم. همه افرادی که توانایی دریافت نمایندگی را دارند و بازار فروش عمده ای از مواد غذایی در یک شهر دارند می توانند با ما تماس بگیرند.

نمایندگی فروش میوه خشک

کلیه محصولات سادینو به صورت فله و عمده فروشی عرضه میشود به همین جهت بنکداران – خشکباری ها و همه افراد فعال در پخش مواد غذایی میتوانند به راحتی با ما همکاری کنند.

میوه خشک عمده از محصولات اصلی ماست و سبزیجات و صیفجات خشک را نیز میتوانیم با قیمت و کیفیت مناسب تولید یا تامین کنیم.

محل فعالیت ما در استان مازندران شهرستان ساری است و با توجه به ظرفیت های استان مازندران در زمینه تولید میوه های فصلی متفاوت انواع میوه های خشک را تولید میکنیم.

کشور ایران چون در زمینه تولید و فروش و صادرات انواع میوه ها فعال است در زمینه تولید میوه خشک در درجه کیفی گوناگون نیز فعالیت می کند.

میوه خشک یکی از محصولاتی است که اگر فرهنگ سازی استفاده از این محصول در کشور صورت گیرد می تواند جایگزین بسیار مناسبی به جای خوراکی های مضر باشد.

میوه خشک شده در کنار اینکه خواص بسیاری برای سلامت انسان دارد بیشتر ویژگی های میوه تازه را داراست با این تفاوت که آب میوه را طی فرایندی که به وسیله دستگاه خشک کن یا زیر نور آفتاب انجام می شود از میوه جدا می شود.

نمایندگی فروش میوه خشک و خشکبار می توانند نقش پر رنگی را در زمینه تامین محصولات صادراتی انجام دهند.

پیشنهاد مطلب مفید :  فروشنده کلی میوه خشک سنندج

نمایندگی فروش میوه خشک به صورت اینترنتی

امروزه با پیشرفت جوامع و به علت دسترسی آسان و کم هزینه مردم به اینترنت , اینترنت به یکی از آسانترین روش ها برای دسترسی و خرید و فروش محصولات تبدیل شده است.با جست و جوی ساده در اینترنت که مربوط به محصولات درخواستی شماست شما می توانید با طیف وسیعی از شرکت ها که در زمینه خرید و فروش و صادرات محصولات فعالیت می کنند مواجه شوید

مجموعه سادینو در زمینه تولید ,خرید ,فروش و تجارت میوه خشک و محصولات مرتبط فعالیت می کند شما می توانید برای تهیه میوه خشک و محصولات مرتبط به صورت عمده با ما در ارتباط باشید

ما با توجه به فعالیت چندین ساله ای که در زمینه تولید و فروش میوه خشک داریم نمایندگی های در شهر های تبریز – مشهد داریم.

اگر ساکن هر کدام از این شهر ها هستید می توانید خرید خود را به صورت اینترنتی از این نمایندگی فروش میوه خشک انجام دهید.خرید میوه خشک به صورت اینترنتی از نمایندگی ها مزایایی دارد که در زیر بیان می شود :

  • خرید میوه خشک با قیمت ارزان تر : در خرید اینترنتی چون مشتری میوه خشک هزینه ای بابت تامین محصول پرداخت نمی کند و مستقیما محصول را از اینترنت سفارش می دهد هزینه های انژری و سوخت برای خرید و تحقیق در مورد محصول و بسته بندی محصولات به صورت کامل حذف می شود و می توان محصول را در زمان کمتری تهیه کرد
  • ارتباط مستقیم با تجار و تولید کنندگان میوه خشک : در خرید اینترنتی چون به صورت مستقیم با افرادی که به صورت تخصصی روی این محصول و خشکبار فعالیت می کنند و این محصول را تولید و خرید و فروش می کنند ارتباط می گیرید می توانید با قیمت مناسب تری محصول را خرید کنید
    حجم فروش میوه خشک و نوع بسته بندی آن در قیمت فروش محصول موثر است
پیشنهاد مطلب مفید :  پیج میوه خشک سادینو

بازار هدف صادراتی میوه خشک

همانطور که در ابتدا بیان شد کشور ایران در زمینه تولید بسیاری از میوه ها خود کفاست و هر سال حجم زیادی از میوه کشور ما به کشور های مختلفی صادر می شود. کشور هایی از نظر تولید میوه خود کفا نیستند از طرفی در زمینه تولید میوه خشک هم فعالیت کمی دارند و تولید این محصول برای آنها به صرفه نیست بهترین کشور ها برای صادرات میوه خشک هستند. نمایندگی های فروش میوه خشک میتوانند برای صادرات میوه خشک بر روی هر یک از این کشور ها برنامه ریزی کنند می توانند سود مناسبی کسب کنند.

یکی از بزرگترین کشور هایی که در زمینه تولید و صادرات میوه خشک به صورت عمده و در بسته بندی بسیار مناسب فعالیت می کند کشور ترکیه است میوه خشک های این کشور در سطح جهان معروف است.

صادرات میوه خشک به صورت عمده توسط شرکتهای صادرات میوه خشک و خشکبار صورت می گیرد این کشور ها با تمرکز بر روی بازار هدف هر یک از کشور ها اقدام به صادرات محصول می کنند که می توان به کشور های زیر نام برد :

  • صادرات میوه خشک به کویت
  • صادرات میوه خشک به عراق
  • صادرات میوه خشک به ترکیه
  • صادرات میوه خشک به روسیه
  • صادرات میوه خشک به آلمان

برای صادرات میوه خشک نیاز به برخی مجوز هاست و همچنین کیفیت و بسته بندی میوه خشک در صادرات آن موثر است

در بین محصولات صادراتی ایران خشکبار ایران از محصولات پر فروش ایران در دنیاست و 5 در صد از میزان کل صادرات مربوط به خشکبار است بر اساس آمار صادرات خشکبار هر ساله بیش از 2 میلیارد دلار است

پیشنهاد مطلب مفید :  فروش ویژه میوه خشک همدان

انواع میوه خشک صادراتی ایران

در زیر برخی از میوه خشک های صادراتی که از ایران به کشور های مختلف صادرات می شود بیان می کنیم ناگفته نماند اینکه کشور ایران در زمینه تولید برخی از میوه ها تولید بالایی ندارد و اکثرا این میوه ها وارداتی اند و به نرخ ارز وابسته هستند و با قیمت بالاتری نسبت به میوه های تولیدی در داخل کشور دارند که در اینصورت قیمت خشک شده ی این میوه ها نیز بالا می رود

  • کیوی خشک صادراتی
  • پرتقال خشک صادراتی
  • سیب خشک صادراتی
  • آلو خشک صادراتی
  • هلو خشک صادراتی
  • انجیر خشک صادراتی
  • توت خشک صادراتی
  • خرمالو خشک صادراتی
  • گلابی خشک صادراتی
  • توت فرنگی خشک صادراتی

بسته بندی میوه خشک

بعد از مرحله ی تولید میوه خشک نوبت به بسته بندی میوه خشک می رسد برای تولید و بسته بندی میوه خشک نیاز به مجوز از سازمان جهاد کشاورزی و وزارت بهداشت است.

بسته بندی میوه خشک یکی از مهمترین مراحل تولید و عرضه میوه خشک به بازار داخلی و صادراتی محسوب می شود اگر بسته بندی از نظر ظاهری زیبا باشد و تبلیغات زیبا از محصول روی آن قرار گرفته باشد می تواند در مشتری پسندی محصول به میزان زیادی تاثیر گذار باشد اما در نهایت این مشتری است که مشخص می کند بسته بندی به چه شکل باشد. در بسته بندی صادراتی جزئیات بسته بندی و نوع بسته بندی بسیار اهمیت دارد

بسته بندی متنوع برای میوه خشک وجود دارد که از این میان می توان به چند بسته بندی رایج اشاره کرد:

  • بسته فله ای
  • بسته بندی چوبی
  • بسته بندی در ظروف مختلف کریستالی و ماکروویوی

نمایندگی فروش میوه خشک صادراتی این محصول را هم در بسته بندی های متنوع و هم به صورت فله و به صورت عمده عرضه می کند

میوه خشک مخلوط

مخلوطی از انواع میوه خشک های مختلف در یک بسته بندی است.

5/5 - (1 امتیاز)

درباره من

مهدی اکبری

مهدی اکبری هستم به دیجیتال مارکتینگ و کسب وکار اینترنتی علاقه دارم. در وبسایت سادینو در مورد صنایع تبدیلی کشاورزی محتوا تولید میکنم و سئو سایت انجام میدم خوشحال میشم با نظرات زیباتون در جهت تولید محتوای بهتر یاریم کنید.

شماره تماس : 09114432498

بهترین محصولات سادینو

بستنی خشک پفکی طعم انبه

قیمت اصلی ۱۷۹,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۶۹,۰۰۰ تومان است.

بستنی خشک پفکی طعم شکلاتی

قیمت اصلی ۱۷۹,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۶۹,۰۰۰ تومان است.

آلو شابلون خشک

قیمت اصلی ۴۶۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴۵۰,۰۰۰ تومان است.

بستنی خشک پفکی طعم شاتوت

قیمت اصلی ۱۷۹,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۶۹,۰۰۰ تومان است.
سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.