تولید انواع میوه خشک آلو خورشتی

تولید انواع میوه خشک آلو خورشتی با بهترین کیفیت و فروش و عرضه آن در بسته بندی های مختلف به تمام نقاط کشور صورت می گیرد. برای سفارش می توانید هم به صورت حضوری و هم غیر حضوری و اینترنتی اقدام فرمایید.

تولید انواع میوه خشک آلو خورشتی

طرز تهیه میوه خشک آلو خورشتی

طرز تهیه میوه خشک آلو خورشتی آلو یکی از میوه های خوشمزه و پر طرفدار تابستانی می باشد که برای نگهداری طولانی تر این میوه ی خوش طعم و نیز استفاده آن در انواع غذا ها و خورشت ها، می توان آن ها را خشک کرد به مدت طولانی در یخچال نگه داشت.

انواع مختلفی از میوه ی آلو وجود دارد مانند آلو زرد، آلوی سیاه، آلوی بخارا و… 

برای خشک نمودن آلو باید توجه داشت که از میوه های آلوی سالم و با کیفیت استفاده گردد. همچنین آلو باید گوشتی باشد نه آبدار.

برای تهیه ی آلوی خشک ابتدا باید آلو ها خوب شسته شوند سپس چون پوست میوه ی آلو ضخیم است بهتر است که ابتدا پوست آن جدا گردد و سپس خشک گردد. برای جدا کردن پوست آلو ها می توان آن ها در داخل یک قابلمه ریخت و مقداری آب در آن ریخت سپس آن را روی شعله ملایم قرار داد تا زمانی که پوست آلو ها کمی چروک گردد سپس آلو ها را از آب خارج کرده و پوست ها را به راحتی از آلو ها جدا می کنیم. 

پیشنهاد مطلب مفید :  خرید تضمینی میوه خشک کیلویی سال ۱۴۰۲

حال برای خشک نمودن آلو ها هم می توانیم آن ها را در آفتاب و نور مستقیم خورشید قرار دهیم و هم در دستگاه های خشک کن میوه، خشک شان کنیم. در روش صنعتی از دستگاه های پیشرفته و بزرگ برای خشک نمودن آلو استفاده می گردد.

در مرحله آخر نیز پس از خشک شدن آلو ها، آن ها را به صورت کاملا بهداشتی در بسته بندی های مختلف و وزن های متفاوت برای فروش آماده می کنیم.

آلو خشک دارای فواید بسیاری نیز می باشد. آلو حاوی انواع مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز بدن بوده، خاصیت آنتی اکسیدانی و ضد سرطانی آن بسیار مورد توجه است. همچنین آلو خشک به کاهش وزن نیز کمک می کند.

فروش انواع میوه خشک آلو خورشتی

فروش انواع میوه خشک آلو خورشتی فروش انواع میوه خشک آلو خورشتی در بسته بندی های بهداشتی و با مناسب ترین قیمت صورت می گیرد. برای تهیه میوه خشک آلو خورشتی و استفاده آن در انواع غذا ها و دسر ها درنگ نکنید و این محصول عالی با خواص بی نظیر را در سایت ما به صورت غیر حضوری سفارش دهید. همچنین می توانید روزانه چند عدد از آلو خشک را مصرف کنید؛ زیرا آلو خشک یکی از تنقلات خوشمزه و مفید می باشد. 

امتیاز شما post

درباره من

مهدی اکبری

مهدی اکبری هستم به دیجیتال مارکتینگ و کسب وکار اینترنتی علاقه دارم. در وبسایت سادینو در مورد صنایع تبدیلی کشاورزی محتوا تولید میکنم و سئو سایت انجام میدم خوشحال میشم با نظرات زیباتون در جهت تولید محتوای بهتر یاریم کنید.

شماره تماس : 09114432498

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین محصولات سادینو

میوه خشک مخلوط 11 میوه

قیمت اصلی ۴۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۳۹۰,۰۰۰ تومان است.

آلبالو خشک شسته پاک شده

قیمت اصلی ۱۳۸,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۳۰,۰۰۰ تومان است.

بستنی خشک پفکی طعم زعفرانی

قیمت اصلی ۱۷۹,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۶۹,۰۰۰ تومان است.
سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.