صادر کننده آلبالو خشک صادراتی

آلبالو یکی از میوه های بسیار خوشمزه است که هم به صورت تازه بسیار پر خاصیت است و هم به صورت آلبالو خشک بسیار خوشمزه و پر خاصیت است. آلبالو خشک صادراتی توسط شرکت های بسیار معتبری تولید می شود و با توجه به کیفیت بالایی که دارد به دیگر کشورها هم صادر می شود. صادر کنندگان این محصول را دربسته بندی های شکیلی به بازار های خارجی می فرستند تا هم کیفیت محصولات ایرانی را به همه نشان دهند و هم باعث وارد شدن ارز زیادی به ایران شوند.

صادر کننده آلبالو خشک صادراتی

روش تولید آلبالو خشک صادراتی

روش تولید آلبالو خشک صادراتی آلبالو به دو روش صنعتی و سنتی تولید می شود که نوع سنتی آن توسط باغداران و به وسیله دست تولید می شود و چون ممکن است آلودگی داشته باشد مناسب صادرات نیست. اما نوع صنعتی آن بهترین روش تولید این محصول برای صادرات آن است. چون که هم در تولید محصول تمام مسائل بهداشتی رعایت می شود و هم این که بسته بندی های بسیار زیبایی برای محصول در نظر گرفته می شود.

برای تولید آلبالو خشک محصول خریداری شده را درون دستگاههای مخصوص ریخته که این دستگاهها ابتدا میوه را تمیز کرده و هرگونه گرد و خاک و آلودگی را از دانه های آلبالو پاک می کنند سپس میوه را از درون دستگاهی که به وسیله حرارت آن آب میوه گرفته شده و خشک می شود عبور داده می شود البته باید حرارت آن به گونه ای باشد که آلبالو خشک نشود و کمی از رطوبت آن باقی بماند بعد از این مرحله نوبت به آن می رسد که به وسیله نمک آلبالو خشک را مزه دار کنند بعد از مزه دار کردن آلبالو به وسیله دستگاههای بسته بندی محصول را بسته بندی کرده و روانه بازار می کنند.

پیشنهاد مطلب مفید :  قیمت آلبالو خشک فله با کیفیت

تولید کننده آلبالو خشک صادراتی

تولید کننده آلبالو خشک صادراتی ایران یکی از برترین تولید کنندگان آلبالو و محصولات مربوط به آن است و به عنوان مرکز آلبالو خشک برای همه شناخته شده است. تولید کنندگان آلبالو خشک صادراتی با خرید آلبالو تازه از باغداران و انتقال آن به مرکز تولید آلبالو خشک و با استفاده از دستگاه های مختلف و طی چند مرحله این محصول را تولید کرده و سپس به پخش و عرضه میوه خشک آلبالو هم در بازار های داخلی و هم در بازار های خارجی می پردازند.

از مهمترین روش هایی که تولید کنندگان این محصول برای فروش محصول از آن استفاده فروش از طریق سایتی است که تولید کنندگان برای فروش محصول خود راه اندازی کرده اند است. آن ها این محصول را با بالاترین کیفیت ممکن تولید کرده و با قیمت بسیار کمی آن را به فروش می رسانند.

امتیاز شما post

درباره من

مهدی اکبری

مهدی اکبری هستم به دیجیتال مارکتینگ و کسب وکار اینترنتی علاقه دارم. در وبسایت سادینو در مورد صنایع تبدیلی کشاورزی محتوا تولید میکنم و سئو سایت انجام میدم خوشحال میشم با نظرات زیباتون در جهت تولید محتوای بهتر یاریم کنید.

شماره تماس : 09114432498

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین محصولات سادینو

بستنی خشک پفکی طعم زعفران پسته

قیمت اصلی ۱۷۹,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۶۹,۰۰۰ تومان است.

سیب قرمز خشک با پوست

قیمت اصلی ۲۸۵,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲۷۵,۰۰۰ تومان است.

بستنی خشک پفکی طعم اسنیکرز

قیمت اصلی ۱۷۹,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۶۹,۰۰۰ تومان است.

پرتقال توسرخ خشک

قیمت اصلی ۲۴۵,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲۳۵,۰۰۰ تومان است.
سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.