توزیع بی واسطه آلو خشک صادراتی

آلو یکی از خوشمزه ترین میوه های تابستانی محسوب می شود که به صورت تازه و خشک شده استفاده می گردد و نوع خشک آن با توجه به ماندگاری بیشتر، از فروش بالاتری برخوردار است. در حال حاضر بازار توزیع آلو خشک صادراتی به دلیل کیفیت درجه یک و طعم و مزه عالی از رونق بسیار خوبی برخوردار می باشد و دارای طرفداران بسیاری در داخل و خارج از کشور است.

توزیع بی واسطه آلو خشک صادراتی

بررسی فواید آلو خشک صادراتی

بررسی فواید آلو خشک صادراتی آلو خشک علاوه بر دارا بودن طعم و مزه بسیار خوب، فوق العاده مغذی و پرخاصیت است چرا که حاوی املاح معدنی و ویتامین های مختلف می باشد که در سلامتی‌ بدن و پیشگیری از بیماری های مختلف نقش موثری دارد. این محصول ملین طبیعی است و به برطرف شدن یبوست و مشکلات گوارشی کمک کرده و باعث هضم بهتر غذا می شود؛ همچنین به افزایش سوخت و ساز بدن و کاهش وزن کمک‌ زیادی می‌ کند.

این محصول باعث افزایش تراکم استخوان شده و خطر پوکی استخوان را در سنین بالا کاهش می دهد؛ همچنین موجب سلامتی قلب و عروق می شود و در کاهش کلسترول مضر خون مؤثر است. انواع‌ آلو خشک انتخاب خوبی برای افراد دیابتی می باشد؛ چرا که به کنترل و تنظیم قند خون کمک کرده و از رشد تومور های بدخیم سرطانی پیشگیری می کند‌. مصرف این محصول باعث متعادل شدن فشار خون می شود و انرژی‌ بسیار خوبی به بدن می رساند.

پیشنهاد مطلب مفید :  لیست قیمت روز آلو خشک درجه یک

توزیع کنندگان آلو خشک صادراتی

توزیع کنندگان آلو خشک صادراتی این روز ها توزیع کنندگان آلو خشک صادراتی این محصول را به شیوه های مختلف و به صورت عمده به خریداران در سطح کشور ارائه می کنند که به دلیل کیفیت‌ مرغوب و فواید درمانی فراوان، استقبال بسیار خوبی از خرید آن نشان داده می شود و اغلب مشتریان، انواع آلو را به شکل کلی و با مناسب ترین قیمت خریداری می کنند.

امروزه تولید آلو خشک در مناطق مختلف کشور با بهترین کیفیت انجام می شود. این محصول دارای نمونه های متنوعی است و در انواع مزه های شیرین، ترش و ملس و .. موجود می باشد که هر کدام دارای طرفداران بسیاری هستند. آلو خشک درجه یک به شیوه ای کاملا بهداشتی و ارگانیک تولید و عرضه و در کارخانه تولید کننده به خوبی سورت و تمیز شده و عاری از هر گونه خرابی می گردد.

این محصول به صورت فله و یا کیلویی در بسته های محکم و بادوام ارائه می شود که نقش مهمی در حفظ کیفیت آن دارد و از نفوذ رطوبت و آلودگی به داخل آن پیشگیری می شود، انواع‌ آلو خشک علاوه بر تامین نیاز بازار داخلی به بسیاری از کشور های مختلف جهان صادر می شود.

امتیاز شما post

درباره من

مهدی اکبری

مهدی اکبری هستم به دیجیتال مارکتینگ و کسب وکار اینترنتی علاقه دارم. در وبسایت سادینو در مورد صنایع تبدیلی کشاورزی محتوا تولید میکنم و سئو سایت انجام میدم خوشحال میشم با نظرات زیباتون در جهت تولید محتوای بهتر یاریم کنید.

شماره تماس : 09114432498

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین محصولات سادینو

آلبالو خشک شسته پاک شده

قیمت اصلی ۱۳۸,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۳۰,۰۰۰ تومان است.

خرمالو خشک

قیمت اصلی ۴۷۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴۵۰,۰۰۰ تومان است.
سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.