صادرات میوه خشک بسته بندی به روسیه

برای اطلاع از نحوه صادرات میوه خشک به روسیه می توان به صورت آنلاین اقدام به جمع آوری اطلاعات نمود و یا به صورت حضوری با مراجعه به واحد های صادراتی با افراد متخصص مشورت کرد.

صادرات میوه خشک بسته بندی به روسیه

مراحل صادرات میوه خشک به روسیه

برای صادرات انواع محصولات از جمله میوه خشک و محصولات غذایی به روسیه در ابتدا بایست مجوز های مورد نیاز را به دست آورد که مراحل صادرات به صورت زیر ذکر شده است:

  • فروشنده باید قیمت و مشخصات محصول را به صورت پیش فاکتور ارسال نماید.
  • بسته بندی باید طبق استاندار ها انجام شده و مورد تایید خریدار واقع شود.
  • نرخ گذاری کالای مورد به کمیسیون واگذار می شود.
  • اگر کالای ارسالی جزو موارد خاص باشد باید مجوز صادرات دریافت شود.
  • اظهار نامه خروجی باید تنظیم شود تا مجوز عبور از گمرک به آن داده شود.
  • کالا بایست توسط یک شرکت بیمه معتبر بیمه شود.

بازار فروش و صادرات میوه خشک به روسیه

بازار فروش و صادرات میوه خشک به روسیه به طور چشمگیری افزایش یافته به صورتیکه سرمایه گذارا زیادی را به خود جلب کرده و روز به روز کارخانه ها و کارگاه های تولیدی این محصولات در شهر های ایران گسترش می یابند.

پیشنهاد مطلب مفید :  خرید تضمینی میوه خشک کیلویی سال ۱۴۰۲

کشور روسیه به علت اقلیم و شرایط آب و هوایی در شش ماه از سال تولیدات کشاورزی ندارد و برای تامین مواد غذایی خود دچار مشکل شده و از کشور های دیگر محصولات غذایی را وارد می کند از همین رو قیمت مواد غذایی در این کشور نسبت به کشور های دیگر اندکی بالاتر است.

کشور روسیه به علت قرار گرفتن در کنار دریاچه خزر و مرزآبی و خاکی با ایران از نظر میزان مسافت از گنجایش های مناسبی برای صادرات برخوردار است.

یکی از خشکباری که به میزان زیاد به کشور روسیه صادر می شود خرما، پسته و سایر محصولات کشاورزی است.

برای شروع صادرات انواع میوه خشک و سایر خشکبار های کشاورزی می بایست به اصول و قواعد تجارت و بازار های بین المللی آگاهی داشت تا بتوان بیشترین سود را دریافت نمود.

صادرات میوه خشک به روسیه چگونه است؟

یکی از سوالات مطرح شده این است که صادرات میوه خشک به روسیه چگونه انجام می گیرد برای پاسخ به این پرسش باید گفت که پس از طی مراحل قانونی و بهداشتی و تایید نوع کالا و بسته بندی با کیفیت ترین محصولات به  این کشور ارسال می گردد.

کشور روسیه برای واردات محصولات غذایی از خارج کشور قوانین سخت گیرانه ای دارد به طوریکه قبل از اینکه محصولات وارداتی را وارد بازار های خودشان کنند از کیفیت محصولات خود اطمینان حاصل می کنند.

پیشنهاد مطلب مفید :  عرضه انواع میوه خشک یزد

ده درصد از زنجیره غذایی در کشور روسیه به میوه و تره بار اختصاص دارد و هر خانواده در مسکو به طور میانگین حدودا صد و چهارده دلار و در سایر شهر ها که جمعیت زیر پانصد هزار نفر است هشتاد و نه دلار طی یک هفته به محصولات و صنایع غذایی اختصاص دارد.

خرید و فروش میوه خشک

برای اطلاع از نحوه خرید و فروش و صادرات میوه خشک به روسیه می توان به سایت های اینترنتی مجاز که در زمینه فروش انواع میوه خشک فعالیت دارند مراجعه کرده و با قیمت های مقرون به صرفه خرید خود را انجام داد.

در کشور روسیه در فصل تابستان واردات میوه در پایین ترین سطح خود قرار دارد و صادرات انواع میوه و تره بار و سایر محصولات کشاورزی از خاورمیانه به روسیه به خصوص اوکراین صادر می شود.

سود حاصل از صادرات انواع میوه خشک و خشکبار به میزانی زیاد است که پیش بینی می شود در سال های آینده بتواند هم ردیف محصولات نفتی قرار بگیرد.

البته باید به این نکته توجه نمود که قبل از سرمایه گذاری بر روی این کار حتما باید با افراد متخصص در این حوزه مشورت کرد.

5/5 - (2 امتیاز)

درباره من

مهدی اکبری

مهدی اکبری هستم به دیجیتال مارکتینگ و کسب وکار اینترنتی علاقه دارم. در وبسایت سادینو در مورد صنایع تبدیلی کشاورزی محتوا تولید میکنم و سئو سایت انجام میدم خوشحال میشم با نظرات زیباتون در جهت تولید محتوای بهتر یاریم کنید.

شماره تماس : 09114432498

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین محصولات سادینو

انبه خشک قلم

۱,۶۵۰,۰۰۰ تومان

نارگیل خشک

۳۹۰,۰۰۰ تومان
سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.