عرضه انواع میوه خشک گنبد کاووس

میوه خشک گنبد کاووس یکی از انواع تولیدی های برند سادینو می باشد. این میوه های خشک دارای بالاترین کیفیت و بهترین ماندگاری می باشد لازم به ذکر است برای تهیه میوه خشک با کیفیت شما می توانید با بخش فروش سایت تماس حاصل فرمایید و محصول مورد نظر خود را تهیه فرمایید.

عرضه انواع میوه خشک گنبد کاووس

چرا باید میوه خشک بخوریم

چرا باید میوه خشک بخوریم با توجه به اینکه امروزه بیشتر افراد به غذایی که می خورند بسیار توجه می کنند. میوه خشک یکی از غذاهای سالم و تنقلات مفید می باشد که جایگزین خوبی برای میان وعده های روزانه است میوه خشک سرشار از ویتامین ها و مواد غذایی پرخاصیت میباشد.

میوه خشک یکی از فرآورده های میوه تازه است که به صورت خانگی و صنعتی در حال تهیه و توزیع می باشد. روش خانگی یا همان روش سنتی است که میوه ها در فصل به قطعات کوچک برش داده شده و در زیر نور خورشید خشک می گردند. در روش های صنعتی عموما با استفاده از دستگاههای مخصوص به لایه های نازک برش داده می شود و سپس در مدت کوتاهی در آون های دارای تهویه خشک میگردد و به همین دلیل که در زمان کوتاه خشک میگردند سرشار از مواد پرخاصیت می باشد و همچنین رنگ میوه ها تغیر محسوسی نمی کند و کیفیت میوه خشک بسیار بالا می باشد.

پیشنهاد مطلب مفید :  قیمت عمده میوه خشک همدان

میوه های خشک به دلیل آن که آب خود را از دست می دهند با میوه تازه فقط در حجم و میزان آب متفاوت هستند وگرنه میزان مواد غذایی آنها مشابه میوه های طبیعی می باشد. میوه خشک سرشار از ویتامین ها، فولات، کلسیم و پتاسیم می باشد. همچنین لازم به ذکر است که میوه خشک به دلیل داشتن فیبر بالایی باعث درمان بسیاری از بیماری ها از جمله بیماری های گوارشی نیز می شود.

میوه خشک منبع سرشار از آنتی اکسیدان است که این ماده غذایی سبب می شود تا از بروز بسیاری از بیماری ها مانند سرطان جلوگیری کند و یا در درمان این بیماری ها کمک شایانی به افراد انجام می دهند به طوری که آنتی اکسیدان مانع از آزاد شدن و فعالیت رادیکال‌های آزاد در بدن میشود.

بررسی قند موجود در میوه خشک

بررسی قند موجود در میوه خشک در یک رژیم غذایی سالم لازم است تا از قندهای مصنوعی استفاده نشود. میوه‌ خشک سرشار از مواد قندی طبیعی است که توصیه می‌شود به دلیل آن که میوه خشک حجم آب خود را از دست داده است اگر مشکلاتی نظیر دیابت دارید حجم کمتر از میوه غیر خشک را مصرف نمایید.

تحقیقات اخیر نشان داده شده است که تعداد میوه مصرفی هنگامی که به صورت خشک مصرف می شود در مقایسه با هنگامی که خشک نشده است مقدار قند کمتری را نیز دارد پس بنابراین می توانید با توجه به تغذیه خود و کالری و قند موجود در انواع میوه های خشک شده از این میان وعده خوشمزه بهره‌مند شوید.

پیشنهاد مطلب مفید :  فروش کلی میوه خشک گلستان

مرکز توزیع میوه خشک گنبد کاووس

مرکز توزیع میوه خشک گنبد کاووس برند سادینو سعی بر آن دارد تا با عرضه میوه خشک عمده در جهت رفاه شما مشتریان عزیز تلاش نمایید. برند سادینو در توزیع میوه خشک، چیپس میوه ، کیوی خشک ، هلو خشک ، ملون خشک ، موز خشک ، آناناس خشک ، نارگیل خشک ، انبه خشک ، پرتقال خشک ، خرمالو خشک ، گلابی خشک ، توت فرنگی خشک فعالیت دارد.

شما مشتریان عزیز می توانیم جهت تهیه میوه خشک کیلویی به صورت عمده و جزئی با بخش فروش سایت تماس حاصل فرمایید و با گرفتن مشاوره‌های لازم در کمترین زمان ممکن محصول مورد نظر خود را با نازلترین قیمت در سراسر ایران دریافت نمایید.

برند سادینو این افتخار را دارد تا با به کار گیری دستگاه‌های به روز در جهت تهیه میوه خشک به صورت صنعتی بالاترین کیفیت را به شما عزیزان ارایه دهد. لازم به ذکر است که کارشناسان ما در تهیه میوه ورودی برای خشک کردن از بهترین و با کیفیت ترین میوه های موجود استفاده می کنند به همین منظور میوه های خشک سادینو را میتوانید با اطمینان در میان وعده های روزانه خود مصرف نمایید.

امتیاز شما post

درباره من

مهدی اکبری

مهدی اکبری هستم به دیجیتال مارکتینگ و کسب وکار اینترنتی علاقه دارم. در وبسایت سادینو در مورد صنایع تبدیلی کشاورزی محتوا تولید میکنم و سئو سایت انجام میدم خوشحال میشم با نظرات زیباتون در جهت تولید محتوای بهتر یاریم کنید.

شماره تماس : 09114432498

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین محصولات سادینو

بستنی خشک پفکی طعم توت فرنگی

قیمت اصلی ۱۷۹,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۶۹,۰۰۰ تومان است.
سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.