قیمت آلو خشکه در بازار

برای اطلاع از قیمت آلو خشکه موجود در بازار می توان به سایت ها ی فروشگاهی معتبر یا مراکز عرضه این محصول در سراسر کشور مراجعه کرده و خرید خود را بدون  واسطه و با قیمت مناسب انجام دهید.مرکز فروش میوه خشک سادینو همواره در جهت تولید و تامین بهترین محصولات برای شما مشتریان عزیز می کوشد تا محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب را به بازار عرضه کند.

قیمت آلو خشکه در بازار

فروش انواع آلو خشکه

انواع آلو خشکه را می توان در بازار های عمده فروشی و یا سایت های معتبر و مرتبط با این میوه خشک مشاهده کرد.

مشتریان می توانند در اسرع وقت به این پایگاه های عرضه، مراجعه کرده و خرید خود را در حجم های متفاوتی انجام دهند.

آلو خشک انواع متفاوتی داردکه از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آلو اروپایی:ویژگی های ظاهری آلو اروپایی این است که بزرگ و کشیده بوده و این آلو را همچنین آلو قندی نیز می نامند.
  • آلوچه سبز:منشا پرورش و رشد این آلو کشور فرانسه بوده و طعم و بوی خوش و دلپذیری دارد.
  • آلو قطره طلا:این آلو در کشور فرانسه به عنوان یکی از چاشنی های غذا مورد استفاده قرار می گیرد و سرشار از ویتامین و خواص زیادی است که همواره توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده این آلو را در ایران اغلب به نام آلو بخارا می شناسند.
  • آلو سانتریزه:منشا اصلی پیدایش این میوه کشور های اروپایی بوده و خواص زیادی را دارا می باشد از جمله کاهش فشار خون و باز کردن قلب و عروق و تصفیه خون.
  • آلو شابلون:این میوه، میوه بومی قاره های آسیا و اروپا محسوب شده و سرشار از آنتی اکسیدان ها می باشد که باعث کمک به کلاژن سازی و سلامت پوست می شود همچنین در دسر ها و کیک و سالاد نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
  • آلو خاکی :این میوه از انوع آلو با مزه ترش و خوش طعم و ظاهر مات بوده که به خاطر رنگ بافت این آلو به آلو خاکی یا آلو تو سرخ معروف است و در ابتدا از غرب ایالت متحده و کالیفرنیا توسط استعمارگران اسپانیایی به کل جهان تجارت و عرضه گردید این آلو مصرف تازه خوری زیادی ندارد و عموما فراوری می شود یکی از فراورده های این میوه آلو خاکی خشک شده است
  • آلو سیاه:آلو سیاه یکی از میوه های بومی ژاپن محسوب می شود که دارای رنگ بنفش متمایل به سیاه بوده و طعمی شیرین دارد یکی از مهمترین خواص این آلو می توان به بهبود پوکی استخوان اشاره کرد.
پیشنهاد مطلب مفید :  آلو خشک عمده | خرید عمده آلو بخارا

نا گفته نماند که میوه خشک آلو به روش ها مختلفی مانند آفتاب خشک و یا به صورت اسلایس شده توسط دستگاه های خشک کن , خشک می شود

خواص شگفت انگیز مصرف آلو خشک

خواص شگفت انگیز مصرف آلو خشک

آلوخشکه دارای خواص شگفت انگیزی می باشد که همه این خواص به خاطر وجود ماده ای به نام ملین است که مصرف آن برای بدن و حفظ سلامت جسم توصیه می شود.

از جمله این خواص می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کاهش وزن:مصرف آلو خشکه به علت وجود قند های طبیعی که دارا می باشد بسیار راحت تر از قند های سفید تجزیه می شود.این میوه به علت دارا بودن فیبر زیاد باعث سیری زود رس شده و در نتیجه باعث کاهش وزن و لاغری در فرد می شود.
  • کمک به گوارش:آلو خشک به دلیل وجود ماده ملین و فیبر و انواع ویتامین هایی مانند ویتامین c نقش مهمی در کاهش التهاب روده و هضم غذا دارد .
  • کاهش فشار خون:این میوه به علت دارا بودن مواد معدنی از جمله پتاسیم یکی از منابع غنی برای کاهش فشار خون است.

بازار فروش آلو خشکه

بازار فروش آلو خشکه

در بازار های فروش، آلو خشکه با قیمت های مناسبی عرضه می شوند که مشتریان می توانند با مراجعه به این مراکز خرید یا سایت های معتبر خرید خود را در کمترین زمان و به صورت عمده یا جزئی انجام دهند.

پیشنهاد مطلب مفید :  قیمت آلو خشک سیاه

قیمت آلو خشک متناسب با تورم بازار در حال تغییر است برای کسب اطلاعات لازم از نرخ های به روز این میوه می توان پایگاه اینترنتی مربوط مراجعه کرد.

معمولا آلو خشک را از آلوهایی تهیه می کنند که مقدار قند و سفتی آن با آلو های معمولی اندکی متفاوت است.

 

خرید آلو خشکه از فروشگاه معتبر

خرید آلو خشکه از فروشگاه معتبر

آلو خشکه را می توان از فروشگاه های معتبر در سراسر کشور با قیمت های مناسبی خریداری کرد.

برای کسب اطلاعات و دریافت نرخ روز این میوه خشک می توان به سایت های تخصصی و فروش میوه خشک سادینو مراجعه کرده و به صورت غیر حضوری یا حضوری آلو خشک را تهیه کرد.

یکی از سوالاتی که مدام پرسیده می شود این است که آیا آلو خشک قند دارد یا خیر؟

در پاسخ به این پرسش باید بیان کرد که این نوع آلو به دلیل اینکه آب آن در معرض نور بخار شده دارای مواد قندی و گلوکز بالایی می باشد از همین رو می توان هنگامی که احساس گرسنگی می کنید از آن به عنوان یک میان وعده کامل استفاده کنید.

امتیاز شما post

درباره من

مهدی اکبری

مهدی اکبری هستم به دیجیتال مارکتینگ و کسب وکار اینترنتی علاقه دارم. در وبسایت سادینو در مورد صنایع تبدیلی کشاورزی محتوا تولید میکنم و سئو سایت انجام میدم خوشحال میشم با نظرات زیباتون در جهت تولید محتوای بهتر یاریم کنید.

شماره تماس : 09114432498

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.