فروش ویژه زغال اخته خشک مناسب برای شرکت های لواشک و دمنوش و فروشگاه های سراسر کشور

قیمت آلو خورشتی ۱۴۰۳

قیمت آلو خورشتی ۱۴۰۲

قیمت آلو خورشتی ۱۴۰۲ | وزن یک کیلویی و قیمت به تومان

  • قیمت آلو بخارا زرد نیشاپور : 140/000
  • قیمت آلو خورشتی با پوست مراغه : 120/000
  • قیمت آلو خورشتی سیاه خوانسار : 170/000
  • قیمت آلو خورشتی سیاه شهمیرزاد : 200/000

آلو خورشتی نمونه های مختلفی دارد که در این بین آلو بخارا از معروف ترین نمونه های آلو خورشتی است که به صورت عمده از نیشاپور در سراسر کشور پخش میشود. همچنین نمونه های دیگر آلو خورشتی از مراغه – شهمیرزاد – خوانسار به سراسر کشور ارسال میشود.

قیمت آلو خورشتی به کیفیت و روش خشک کردن آن بستگی دارد. آلو خشک های تیزابی نسبت به آلو هایی که در آفتاب خشک میشوند رنگ و کیفیت بهتری دارند.

قیمت میوه خشک میدونی چقدره تو بخش فروشگاه سایت میتونی قیمت ها روببینی!

قیمت آلو خورشتی ۱۴۰۲

قیمت قیسی خشک

معرفی آلو

آلو یکی از میوه هایی می باشد که طعم بسیار ملس و خوشمزه ای دارد و میوه خشک شده آن نیز بسیار خوش طعم و پرکاربرد می باشد. میوه خشک آلو خورشتی بخارا بسیار پرمصرف و دارای طرفداران زیادی می باشد و استفاده از آن در خورشت، طعم بسیار لذیذی را به خورشت می دهد و باعث می شود که مزه آن تا مدت ها زیر زبان بماند و خاطره خوش ایجاد کند. حال گفته می شود قیمت میوه خشک آلو خورشتی بخارا با توجه به نوع و کیفیت و همچنین مقدار آن متفاوت می باشد اما به طور کل می توان بیان نمود که از قیمت بسیار مناسبی برخوردار است و همه عزیزان مصرف کننده می توانند به راحتی به تهیه آن بپردازند.

پیشنهاد مطلب مفید :  فروش میوه خشک گرگان درجه یک

خواص میوه خشک آلو خورشتی برای پوست

خواص میوه خشک آلو خورشتی برای پوست در این جا گفته می شود که خواص میوه خشک آلو خورشتی بخارا بسیار زیاد و پرشمار می باشد. می توان گفت که تهیه میوه خشک آلو بخارا و استفاده از آن برای درمان بسیاری از بیماری ها بسیار مفید و موثر می باشد. همچنین می توان اشاره کرد که آلو بخارا برای پوست نیز بسیار مناسب و مفید است و به سبب این که طعم شیرینی دارد، البته قند موجود در آن طبیعی می باشد و همچنین به دلیل این که سرشار از آنتی اکسیدان می باشد برای سلامت و زیبایی و جوان سازی پوست بسیار مناسب می باشد و باعث از بین رفتن چین و چروک و شفاف سازی پوست می شود. لازم به ذکر است که کالری میوه خشک آلو نیز به سبب این که بسیار کم است باعث لاغری و کاهش وزن می شود، به همین علت، کسانی که از اضافه وزن خود رنج می برند استفاده از این میوه خشک پرخاصیت بسیار توصیه و تاکید می شود. در کل می توان گفت که میوه خشک آلو بخارا برای سلامت انسان بسیار توصیه می شود، زیرا بسیار پرخاصیت و مفید و سالم می باشد.

فروش انواع میوه خشک آلو خورشتی

فروش انواع میوه خشک آلو خورشتی می توان بیان نمود که در سطح کشور و در سطح شهرهای مختلف، تمام تولیدکنندگان، انواع مختلف میوه خشک آلو خورشتی را با قیمت های مناسب و متنوع به فروش می رسانند. به دلیل این که آلو بخارا طعم خیلی خوشمزه ای به انواع خورشت ها می دهد، سبب شده است که تقاضا و مشتریان این میوه خشک بسیار بالا باشد. در این جا باید به این نکته نیز اشاره نمود که اگر این میوه خشک آلو خورشتی به صورت عمده و گسترده خریداری شود، قیمت آن بسیار مناسب و ارزان تر می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

درباره من

مهدی اکبری

مهدی اکبری هستم به دیجیتال مارکتینگ و کسب وکار اینترنتی علاقه دارم. در وبسایت سادینو در مورد صنایع تبدیلی کشاورزی محتوا تولید میکنم و سئو سایت انجام میدم خوشحال میشم با نظرات زیباتون در جهت تولید محتوای بهتر یاریم کنید.

شماره تماس : 09114432498

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین محصولات سادینو

خرمالو خشک

قیمت اصلی ۴۷۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴۵۰,۰۰۰ تومان است.

بستنی خشک پفکی طعم زعفران پسته

قیمت اصلی ۱۷۹,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۶۹,۰۰۰ تومان است.

بستنی خشک پفکی طعم وانیلی

قیمت اصلی ۱۷۹,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۶۹,۰۰۰ تومان است.
سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.