توزیع کنندگان آلبالو خشک فله

آلبالو خشک فله ای که مخصوص شرکتهای توزیعی و فروشگاهها یا کارگاه های تولید صنایع غذایی می باشد، در یک بسته بندی استاندار با گونی های درجه یک انجام می شود، تا کاملا سالم و تمیز و بهداشتی بدست مصرف کنندگان خود برسد. چون با شیوع بیماری های مختلف دیگر کسی حاضر بخرید آلبالو خشک فله ای نمی باشد، شرکتهای توزیعی بعد از خرید آلبالو خشک آنرا در بسته های کوچکتر بسته بندی کرده و بدست مردم می رسانند.

توزیع کنندگان آلبالو خشک فله

انواع مختلف آلبالو خشک فله

انواع مختلف آلبالو خشک فله از آنجاییکه فواید آلبالو خشک برای همه مشخص می‌باشد، بنابر‌این مورد توجه عموم مردم و مصرف‌ کنندگان قرار گرفته‌است. آلبالوی خشک فله ای به دو نوع می باشد:

  • آلبالوی خشک ارگانیک:

معمولاً آلبالوی خشک ارگانیک توسط کشاورزان و زیر نور آفتاب و یا به‌صورت سایه روشن خشک می‌شود و ازآنجایی‌که در آن‌ها هیچ‌گونه ماده افزودنی استفاده نشده و برای خشک کردنشان از حرارت بالا استفاده نشده، تمامی خواص و مواد ویتامینی خود را حفظ می‌کنند.البته آلبالوهای خشک ارگانیک در کارگاه های میوه خشک کنی نیز تهیه می شود، به اینصورت که از آهک برای براق کردن آلبالوی خشک بکار نمی برند. بیشتر توزیع‌کنندگان سعی می‌کنند، آلبالو خشک ارگانیک استفاده بکنند، چون به خاطر ارگانیک بودن و فواید بیشتری که دارد؛ در بازار فروش رونق بیشتری دارد.

  • و نوع دوم آلبالوی خشک با استفاده از آهک که توسط دستگاه‌های میوه خشک کن تهیه شده است:
پیشنهاد مطلب مفید :  فروش آلبالو خشک فله

برای خشک کردن سریع آلبالو و داشتن ظاهری زیبا از آهک بهره می برند. این نوع آلبالو خشک مناسب برای میهمانی‌ها و دورهمی ها می باشد.و بخاطر وجود آهک در پوست آن نمی توان روزانه از آنها استفاده کرد.

البته اگر بصورت دیگر بخواهیم آلبالوی خشک صادراتی فله ای را دسته بندی کنیم به دو نوع می باشد:

  1. آلبالو خشک بی هسته
  2. آلبالو خشک هسته دار

صادر کنندگان آلبالو خشک فله

صادر کنندگان آلبالو خشک فله صادر کنندگان آلبالو خشک فله ای برای اینکه بتوانند به عرضه آلبالو خشک بپردازند، و نبض بازار را در دست خود بگیرند؛ باید به چند نکته توجه اساسی داشته باشند. معمولاً صادرکنندگان به بازارهای خارجی ابتدا نیاز بازار خارجی و نیاز بازار داخلی را مطالعه می‌کنند. بعد از تحقیق و بررسی بر روی این بازارها تصمیم می‌گیرند، چه اندازی از آلبالوی خشک فله ای درجه یک را تهیه کرده و آن‌را به بازار بفرستند.

البته توزیع‌ کنندگان سعی می‌کنند باکیفیت‌ترین آلبالوهای خشک را انتخاب کرده و بعد از شستشو و خشک کردن، آنها را بسته‌بندی می‌کنند. معمولاً بسته‌بندی آلبالوی خشک صادراتی به‌گونه‌ای می‌باشد که از نفوذ هر گونه آلودگی گرد و غبار و رطوبت به داخل بسته جلوگیری می‌شود.

چون با کوچک‌ترین نفوذ رطوبت به داخل بسته باعث می‌شود تا کل محصول از بین رفته و علاوه‌ بر آن مراکز توزیعی آلبالو خشکه درجه یک همواره سعی می‌کنند که قیمت نهایی آلبالوی خشک فله ای را ثابت نگه دارند، تا مصرف کنندگان بتوانند به راحتی آنرا را تهیه کرده و با قیمت کم و سودکم، به سیاست مشتری‌ مداری اهمیت می دهند.

امتیاز شما post

درباره من

مهدی اکبری

مهدی اکبری هستم به دیجیتال مارکتینگ و کسب وکار اینترنتی علاقه دارم. در وبسایت سادینو در مورد صنایع تبدیلی کشاورزی محتوا تولید میکنم و سئو سایت انجام میدم خوشحال میشم با نظرات زیباتون در جهت تولید محتوای بهتر یاریم کنید.

شماره تماس : 09114432498

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین محصولات سادینو

میوه خشک مخلوط 10 میوه درجه یک

قیمت اصلی ۳۹۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۳۸۰,۰۰۰ تومان است.

بستنی خشک پفکی طعم توت فرنگی

قیمت اصلی ۱۷۹,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۶۹,۰۰۰ تومان است.

بستنی خشک پفکی طعم موز شکلات

قیمت اصلی ۱۷۹,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۶۹,۰۰۰ تومان است.
سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.