نرخ آلبالو خشک صادراتی

اخیرا فروش آلبالو خشک در ایران رونق زیادی دارد و با قیمت های بسیار خوبی به کشور ها صادر می شود. نرخ آلبالو خشک صادراتی کمی بالا تر از نرخ فروش داخلی است. آلبالو خشک یک میوه بسیار خوشمزه با مزه ترش می باشد و توسط تولید کنندگان با خشک کردن این آلبالوها با دستگاه های مخصوص تهیه می شود که به شکل دانه های کوچک با پوست چروکیده و رنگ قهوه ای تیره و یا زرشکی می باشد که طرفداران زیادی دارد.

این میوه را حتی افراد می توانند خودشان در خانه و به صورت طبیعی با آفتاب خشک کنند و آن را ذخیره کنند و در فصل های دیگر که این میوه وجود ندارد از آن استفاده کنند و لذت ببرند.

نرخ آلبالو خشک صادراتی

درمان فشار خون با مصرف آلبالو خشک

درمان فشار خون با مصرف آلبالو خشک

آلبالو خشک یک محصول عالی و پر خواص می باشد که برای بدن بسیار مفید می باشد و سلامتی را به ما هدیه می دهد. از جمله خاصیت های آلبالو خشکه مفید بودن آن برای درمان و کنترل فشار خون می باشد که به خاطر وجود آنتی اکسیدان موجود در آن فشار خون را کاهش می دهد. این محصول علاوه بر این آنتی اکسیدان ها دارای مقادیر زیادی پتاسیم می باشد که همین پتاسیم برای کنترل فشارخون مفید است و تاثیر بخشی بسیار خوبی دارد.

پیشنهاد مطلب مفید :  قیمت فروش آلبالو خشک درجه یک

البته آلبالو خشک علاوه بر این خاصیت درمانگر بیماری های زیاد دیگری هم می باشد از جمله برای بهبود نقرس، بهبود دیابت و قند خون، برای سلامت چشم، سلامت قلب، رفع مشکل یبوست و دستگاه گوارش مفید و موثر می باشد. پیشنهاد می کنیم افرادی که لاغر هستند و قصد چاق شدن را دارند می توانند از آلبالو خشک استفاده کنند و نتایج فوق العاده آن بهره و لذت ببرند.

آلبالو خشک سرشار از فیبر، ویتامین سی و ویتامین آ و ویتامین های دیگر ، کربوهیدرات، پتاسیم و مواد معدنی دیگر می باشد که بدن ما به همه این ها احتیاج دارد.

مرکز سفارش آلبالو خشک صادراتی

مرکز سفارش آلبالو خشک صادراتی

در حال حاضر بسیاری از مشتریان و خریداران محترم این محصول و حتی میوه های خشک دیگر را به صورت فله ای از شرکت های مختلف خریداری می کنند و سپس آن محصول را با قیمت بالاتری به فروش می رسانند که همین امر موجب سود کردن بیشتر آن ها می شود. برخی از مشتریان هم آلبالو خشک را از سایت های معتبر اینترنتی خریداری می کنند و در مدت زمان بسیار کم محصولی با کیفیت بالا را تحویل می گیرند.

آلبالو خشک فله حتی توسط کشور های خارجی هم خریداری می شود و سطح تقاضا و درخواست آن ها بسیار بالا است که شرکت ها با صادر کردن این محصول به آن ها به نفع خوبی می رسند. میوه خشک در شهر های مختلف تولید می شود که از جمله معروف ترین آن ها میوه خشک یزد می باشد که هم از نظر کیفت و هم از نظر کمیت درجه یک می باشد.

امتیاز شما post

درباره من

مهدی اکبری

مهدی اکبری هستم به دیجیتال مارکتینگ و کسب وکار اینترنتی علاقه دارم. در وبسایت سادینو در مورد صنایع تبدیلی کشاورزی محتوا تولید میکنم و سئو سایت انجام میدم خوشحال میشم با نظرات زیباتون در جهت تولید محتوای بهتر یاریم کنید.

شماره تماس : 09114432498

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین محصولات سادینو

آلو شابلون خشک

قیمت اصلی ۴۶۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴۵۰,۰۰۰ تومان است.

پرتقال توسرخ خشک

قیمت اصلی ۲۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۹۵,۰۰۰ تومان است.
سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.