صادرات بهترین میوه خشک ایران به کشور عمان

صادرات بهترین میوه خشک ایران به کشور عمان، که از کشورهای حوزه ی خلیج فارس می باشد تجارت طلایی به عمان نام گرفته و  توسط چندین شرکت معتبر صادراتی صورت می گیرد که بیشتر عمده فروش هستند. صادرات میوه خشک ایران، صنعتی بسیار پرسود و پر رونق را در کشورمان به ارمغان آورده است. میوه خشک که به چیپس میوه نیز معروف گردیده است طرفداران زیادی دارد که با خوردن میوه خشک، آن را به دیگران نیز توصیه می کنند. میوه خشک به میوه ی تازه ارجحیت پیدا کرده است، زیرا ویتامین های آن به طور کامل حفظ گردیده و در هر فصلی از سال در دسترس می باشد. خشک کردن میوه، با دستگاه ها و روشهای زیادی امکان پذیر است. از جمله خشک کردن میوه در فر، روی بخاری، در ماکوفر، در مایکروویو، با توستر، در سولاردام. ولی با این تفاسیر، صنعت پر سود میوه خشک کردن،  پیشرفت فوق العاده ای کرده است. دستگاههای مختلفی در این زمینه اختراع و به بازار درخواست کنندگان این دستگاه عرضه گردیده است. دستگاههای میوه خشک کن صنعتی در سایزهای مختلف، و از کوچک به بزرگ طراحی و ساخته شده اند. 

صادرات بهترین میوه خشک ایران به کشور عمان

پرمصرف ترین میوه خشک در ایران

پرمصرف ترین میوه خشک در ایران

پر مصرف ترین میوه خشک در ایران، انواع و اقسام میوه های تولید شده در ایران هستند. توجه داشته باشیم که اگر در خانه دستگاه میوه خشک کن نداریم، می توانیم انواع میوه را در آفتاب یا در فر، و یا روش های  دیگر خشک کرد. پروسه ی خشک کردن میوه، روشی بسیار مناسب برای محافظت از طعم و رنگ میوه ها است. به جرات می توان گفت که، میوه ی خشک نسبت به نوع تازه ی آن طعم خوشایندتری دارد. بعضی از انواع میوه ها در برخی فصل ها به وفور یافت می شوند. خشک کردن میوه یکی از مناسب ترین راه ها برای جلوگیری از خراب شدن میوه های اضافی است. میوه خشک مانند چیپس ترد است، و در عین حال شیرین که در اصل به نوعی آب نبات طبیعی و ارگانیک محسوب می شود که، ویتامین های موجود در آن کاملا حفظ شده است. افراد می توانند بدون پرداخت هزینه های زیاد برای خرید میوه ی تازه، با خشک کردن میوه های اضافی منزل از خوردن آن لذت بسیار ببرند.عرضه سیب خشک در قنادی ها و آجیل فروشی ها به وفور امکان پذیر است. میوه خشک صادراتی بسیار متنوع است.

پیشنهاد مطلب مفید :  قیمت میوه خشک در مشهد

قیمت به روز سیب خشک شده درجه یک

قیمت به روز سیب خشک شده درجه یک، کیلویی 124 هزار تومان می باشد. صادرات میوه خشک ایران به کشورهای حوزه خلیج فارس و حتی برخی از کشورهای اروپایی توانسته است ارز آوری خوبی برای کشورمان داشته باشد. معمولی ترین روش خشک کردن میوه، خشک کردن آن در آفتاب است. در این روش میوه ی مورد نظر را بعد از شستن، به قطعات مساوی خرد کرده و چند روز در معرض آفتاب قرار می دهیم، باید دقت لازم را داشته باشیم که هوا چند  روز پی در پی، آفتابی باشد. وقتی که صحبت از میوه ی مورد نظر و مصرف آن در فصدل مختلف سال پیش می آید، بهترین گزینه استفاده از میوه ی خشک شده یا همان چیپس میوه است. میوه ی خشک شده در خانه را داخل ظروف در دار ریخته و در یک جای خنک نگهداری می کنیم. بعضی از میوه های خشک شده مانند سیب، زردآلو، هلو، آلو، گلابی با خیس کردن آنها در آبگرم دوباره آبدار می شوند. ولی انبه ی خشک را یک ساعت قبل از مصرف در آب سرد قرار می دهیم تا آبدار شود. بهتر است که میوه های رسیده و سفت را خشک کرد. زیرا خشک کزدن میوه های لک دار، طعم مطلوب و دلخواه را پیدا نخواهد کرد. فروشندگان عمده میوه خشک در بازار بزرگ تهران و بازار مولوی مستقر هستند که انواع و اقسام میوه ی خشک شده را عرضه می کنند. 

پیشنهاد مطلب مفید :  صادرات میوه خشک به اروپا

تضمین کیفیت میوه خشک با خرید اینترنتی

تضمین کیفیت میوه خشک با خرید اینترنتی

تضمین کیفیت میوه خشک با خرید اینترنتی میسر گردیده است. زیرا این گونه شرکتها برای خوشنامی و اعتبار لازم، اقدام به خرید و فروش انواع و اقسام میوه های خشک می کنند. میوه خشک مخلوط نیز در بسته های شکیل و زیبا و در اندازه های مختلف به فروش می رسند. برای جلوگیری از سباه شدن میوه حین پروسه ی خشک کردن، چندین روش مطمئن وجود دارد. مثل ۱- میوه را حدود نیم ساعت در آب نمک قرار دهید. ۲- درون یخ قرار دهید. ۳-با قرار دادن در آب گرم. ۴- با آب و آبلیمو ۵-با ژلاتین گیاهی. بعد از خشک شدن میوه و برای پاستوریزه کردن آن، میوه های خشک شده را درون یک ظرف در بسته به مدت ۴۸ ساعت در فریزر قرار می دهیم. صنعت میوه خشک کردن می تواند به عنوان شغل دوم مورد توجه قرار گرفته، و بستر و زمینه ی اشتغال بسیاری از افراد را که به دنبال شغلی در منزل خود هستند فراهم آورد. 

شرکت های تولید میوه خشک برای صادرات

شرکت های تولید میوه خشک برای صادرات، میوه های مورد نیاز برای خشک کردن را، به صورت مستقیم و بی واسطه از کشاورزان خریداری کرده و صرفه جویی زیادی در خرید هزینه ی میوه دارند. در مورد خشک کردن میوه باید کاهش انرژی مورد مصرف و کاهش آلودگی نیز مد نظر باشد. صنعت میوه خشک یا همان چیپس میوه به صورتی است که، می توان در آن سرمایه گذاری عظیمی کرد و چون بعد از خشک شدن، حجم میوه ها کم و کمتر می شود، حمل و نقل آن آسان گردیده و صرفه جویی فاحشی در حمل این محصولات می شود. چیپس میوه می تواند در صنایع غذایی نیز مورد استفاده قرار گیرد، مانند آلو خشک، که انواع خورش ها را با آن تهیه می کنیم. در عرصه ی این محصول، صنعت گران زیادی در کنار هم با یکدیگر رقابت سالمی را دنبال می کنند. کشور ما ایران، شرایط بسیار مناسبی در زمینه ی تولید میوه خشک دارد. زیرا انواع و اقسام میوه هو در ایران به عمل آمده و از آن طرف هم تولید دستگاه های خشک کن میوه، جایگاه خاصی را برای خود پیدا کرده است. چون هزینه ی تولید میوه خشک در ایران از جمله سوخت و حمل ارزان است. پس این صنعت طرفداران زیادی را پیدا کرده است. از میوه خشک می توان به عنوان میان وعده سالم برای بچه ها استفاده کرد تا خوراکی های ناسالم حذف شوند. از میوه خشک می شود در پذیرایی از میهمان نیز استفاده کرد. 

5/5 - (2 امتیاز)

درباره من

مهدی اکبری

مهدی اکبری هستم به دیجیتال مارکتینگ و کسب وکار اینترنتی علاقه دارم. در وبسایت سادینو در مورد صنایع تبدیلی کشاورزی محتوا تولید میکنم و سئو سایت انجام میدم خوشحال میشم با نظرات زیباتون در جهت تولید محتوای بهتر یاریم کنید.

شماره تماس : 09114432498

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.