فروش آلبالو خشک مرغوب

آلبالو خشک، یکی از فراوری های آلبالو می باشد که به دلیل خاصیت بی نظیر خود با خشک کردن آن این املاح و مواد مقوی به صورت طولانی مدت در آن حفظ شده و حتی باعث بیشتر شدن آن می شود، از این رو کارشناسان تغذیه به مصرف آلبالو خشک توصیه اکید کرده اند. پس با توجه به مصرف بالای آن تولید و توزیع کنندگان درصدد پاسخ به این نیاز بازار هستند؛ در این بین باید خاطر که فروش آلبالو خشک توسط این مرکز با کیفیت حداکثری در سراسر کشور به انجام می‌شود.

فروش آلبالو خشک مرغوب

خواص باورنکردنی آلبالو خشک

خواص باورنکردنی آلبالو خشک

  • آلبالو خشک درجه یک حاوی ویتامین های گروه B به محافظت از پوست در برابر ضرر های اشعه ماورا فرابنفش خورشید کمک می‌کند و در نتیجه از آسیب های ناشی از آن جلوگیری می‌کند. آمینو اسید موجود در آلبالو خشک یک فاکتور مهم در ترمیم پوست آسیب دیده است
  • فیبر بالای آلبالو خشک، باعث عملکرد بهتر دستگاه گوارش از جمله روده و معده می شود و برای بیماران مبتلا به اختلال هضم و یبوست گزینه ی مناسبی می باشد.
  • آلبالو خشک دارای مقدار زیادی آنتی اکسیدان مفید، چون ویتامین C می باشد که مانع آسیب رساندن به سلول‌های بدن، می‌شود و در نتیجه موجب جوان‌سازی آن می‌گردد. یکی دیگر از فواید آنتی اکسیدانِ آلبالو خشک، تقویت سیستم ایمنی بدن است که مانع انواع بیماری ها می شود.
  • آلبالو خشک حاوی موادی است که در نتیجه باعث خارج کردن عفونت های باکتریایی از بدن است که این با کتری‌ها عاملی در التهابات ارگان های مختلف بدن هستند. بهترین آلبالو خشک به دلیل داشتن مقدار زیاد منیزیم و پتاسیم می‌تواند اسید معده را کم کرده و مانع زخم معده گردد.
  • همچنین پتاسیم یک فاکتور مهم در تنظیم فشار خون می باشد آلبالو خشک باعث دفع سموم اضافی در کبد می شود، که مواد دارویی که امروزه مصرف زیاد دارد، باعث تجمع این مواد در کبد می شود که آلبالو خشک باعث پاکسازی کبد از این سموم می گردد.
پیشنهاد مطلب مفید :  قیمت آلبالو خشک بسته ای

تامین آلبالو خشک ارزان

تامین آلبالو خشک ارزان این مرکز یکی از مراکز عرضه و فروش آلبالو خشک می باشد که در حجم های متفاوت و در بسته بندی بهداشتی عرضه می‌گردد. به دلیل مورد علاقه بودن این فراوری آلبالو که در بیشتر در انواع غذاها به عنوان طعم دهنده به مصرف می رسد، این مرکز در تلاش است با کیفیت ترین آلبالو و مرغوب را با بهترین قیمت و با حذف واسطه ها به دلیل صرفه جویی در زمان و هزینه خریدار محترم، عرضه نماید.

قیمت میوه خشک اعلا نیز هم به دلیل تقاضا بالا و هم محبوبیت این محصول از نظر ارزش غذایی همواره مناسب بوده است، به طوری که این مرکز از تولید و عرضه کنندگان مرغوب ترین انواع آلبالو خشک در سراسر کشور است و به صورت اینترنتی با در نظر گرفتن وقت خریدار محترم سعی دارد در سریع ترین زمان ممکن، محصولات خود را چه عمده و یا خرده و بسته بندی شده به دست خریدار برساند.

امتیاز شما post

درباره من

مهدی اکبری

مهدی اکبری هستم به دیجیتال مارکتینگ و کسب وکار اینترنتی علاقه دارم. در وبسایت سادینو در مورد صنایع تبدیلی کشاورزی محتوا تولید میکنم و سئو سایت انجام میدم خوشحال میشم با نظرات زیباتون در جهت تولید محتوای بهتر یاریم کنید.

شماره تماس : 09114432498

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.