قیمت آلبالو خشک فله با کیفیت

قیمت آلبالو خشک فله با کیفیت به نوع و کیفیت مواد اولیه و متریال به کار رفته در تولید آن، شرکت و برند تولید، میزان عرضه و تقاضا و… بستگی دارد و با توجه به نوسانات بازار به قیمت های مختلف نرخ گذاری عرضه و به فروش می رسد. البته موارد دیگری نیز بر قیمت میوه خشک متاثر بوده که شامل مولفه ها و عوامل تولید، حمل و نقل، صادرات و… است و با توجه به تمام عوامل ذکر شده قیمت آلبالو خشک تعیین می گردد.

قیمت آلبالو خشک فله با کیفیت

نحوه تولید آلبالو خشک فله

نحوه تولید آلبالو خشک فله آلبالو به ویژه نوع خشک آن خواص بی نظیری دارد و خوردن آن از سوی متخصصان طب سنتی مکرر توصیه می‌شود. یکی از مهم‌ترین مرحله در تولید آلبالو خشک پس از تهیه میوه مرغوب خشک کردن آن است. خشک کردن این میوه به طریق مختلفی انجام می‌شود اما بهترین روش برای اینکار خشک کردن آن توسط نور و گرمای خورشید است. برای اینکار آلبالو های نیمه خشکی را که از درخت ریخته شده اند جمع آوری کنید و آنها را روی اشپنگ که مخصوص همین کار است قرار دهید البته در نبود این وسیله میتوان میوه ها را در یک سطح بزرگ در مقابل نور مستقیم خورشید جایگذاری کرد.

پیشنهاد مطلب مفید :  قیمت آلبالو خشک صادراتی

در هنگام قرار دادن آلبالوها، برای خشک شدن بهتر آنها مطلوب است که آلبالو ها را به صورت یک لایه پخش کنید تا حرارت خورشید به تک تک آنها برخورد کند. زمانی که برای خشک کردن آلبالو باید در نظر گرفت به مواردی همچون میزان گرمای محیط و خشکی اولیه آلبالو بستگی دارد ولی برای اطمینان بگذارید آلبالو ها در زمان تعیین شده و استاندارد یعنی ۲ تا ۳ روز در معرض خورشید باشند تا به قدر کافی خشک شوند زیرا نرم بودن آلبالو نگهداری از آن را دچار مشکل می‌کند و آلبالو ها ممکن است کیفیت خود را از دست دهند.

مرکز خرید آلبالو خشک فله

مرکز خرید آلبالو خشک فله مراکز توزیع آلبالو خشک این محصول را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب در حجم های گوناگون توزیع میکند و شما میتوانید به راحتی به این محصولات دسترسی داشته باشید و آن را به صورت حضوری و یا غیر حضوری خریداری نمایید. عرضه کننده آلبالو خشک صادراتی با ارائه محصولاتی درجه یک تمام تلاش خود را برای رضایت مشتریان بکار میگیرد.

چنان چه شما هم قصد سفارش آلبالو خشک مرغوب را دارید می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید و پس از مشاهده انواع نمونه های این محصول، سفارش خود را ثبت نمایید. همچنین در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر می توانید با کارشناسان ما در واحد پشتیبانی و فروش ارتباط برقرار کنید، همکاران ما خدمات لازم جهت خرید بهتر و دقیق مصرف کننده را فراهم نموده و تمامی محصولات این مجموعه را به نحو احسنت به مشتریان گرامی معرفی می نمایند.

امتیاز شما post

درباره من

مهدی اکبری

مهدی اکبری هستم به دیجیتال مارکتینگ و کسب وکار اینترنتی علاقه دارم. در وبسایت سادینو در مورد صنایع تبدیلی کشاورزی محتوا تولید میکنم و سئو سایت انجام میدم خوشحال میشم با نظرات زیباتون در جهت تولید محتوای بهتر یاریم کنید.

شماره تماس : 09114432498

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین محصولات سادینو

بستنی خشک پفکی طعم شاتوت

قیمت اصلی ۱۷۹,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۶۹,۰۰۰ تومان است.

میوه خشک مخلوط 14 میوه درجه یک

قیمت اصلی ۴۳۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴۲۰,۰۰۰ تومان است.

بستنی خشک پفکی طعم موز شکلات

قیمت اصلی ۱۷۹,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۶۹,۰۰۰ تومان است.
سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.