قیمت آلو سیاه خشک شده

قیمت آلو سیاه خشک شده، با توجه به نوسانات بازار، کیفیت این محصول، مقدار خرید آلو، نحوه خرید آن و… متفاوت است. آلو سیاه، که به عنوان چاشنی و طعم دهنده به انواع غذا ها افزوده می شود، محصولی بسیار پرطرفدار است، که بازار فروش بسیار خوب و پررونقی دارد. این محصول، علاوه بر طعم بی نظیری که دارد، سرشار از خواص فراوان است و علت آن وجود ویتامین های فراوان و مواد معدنی ارزشمند در این محصول می باشد.

قیمت آلو سیاه خشک شده

پارامترهای تعیین قیمت آلو سیاه خشک شده

پارامترهای تعیین قیمت  آلو سیاه خشک شده از پارامتر های تعیین قیمت آلو سیاه خشک شده، می توان به این موارد اشاره کرد. آلو هایی که که اندازه آن ها نسبت به سایر آلو ها، درشت تر هستند، از قیمت بالاتری برخوردار می باشند. محصولی که میزان گوشت آن بیشتر است و به اصطلاح گوشتی تر است، طبیعتاً قیمت بالاتری در مقایسه با آلو هایی دارد، که خشک هستند و میزان گوشت کمتری دارند.

نحوه تولید محصول، از دیگر پارامتر هایی است که روی قیمت آلو تأثیر می گذارد. قیمت آلو خشک آفتابی، که به صورت طبیعی و بدون افزودن مواد افزودنی و نگهدارنده تولید شده است، و به اصطلاح ارگانیک می باشد، طبیعتاً بالا تر از محصولی است که با استفاده از مواد مختلف و نگهدارنده، تولید شده‌ است و قیمت بالاتری دارد.

پیشنهاد مطلب مفید :  آلو خشک عمده | خرید عمده آلو بخارا

محصولات بسته بندی شده، که در بسته بندی مناسب و بهداشتی به فروش می رسند، قیمت بیشتری در مقایسه با آلو هایی دارند، که به صورت کیلویی و فله ‌ای به فروش می رسند. اما اگر این محصول را، به روش هایی که در ادامه به آن می پردازیم خریداری کنید، قیمت آن مقرون به صرفه تر و ارزان تر می شود و می توان محصولی با کیفیت را با پرداخت حداقل هزینه خریداری نمود.

سفارش آلو سیاه خشک شده

سفارش آلو سیاه خشک شده سفارش آلو سیاه خشک شده، به صورت مراجعه حضوری و یا غیر حضوری مشتریان، به مراکز فروش و پخش زردآلو خشک و آلو سیاه، پذیرفته می‌شود. مشتریان می توانند به صورت حضوری به این مراکز مراجعه کنند و یا خرید خود را به صورت اینترنتی و آنلاین ثبت نمایند و پس از پرداخت هزینه و ثبت سفارش، محصول را در کوتاه ‌ترین زمان ممکن خریداری نمایند.

خرید اینترنتی، توسط این مراکز، به منظور رفاه بیشتر مشتریان و حفظ سلامت آن ها با توجه به شرایط سخت جامعه و همه‌ گیری بیماری خطرناک کرونا، در نظر گرفته شده است و بسیار رواج پیدا کرده است. این روش، علاوه بر اینکه موجب کاهش قیمت محصول می‌شود، از به خطر افتادن سلامت افراد، جلوگیری می نماید و همچنین، مانع از اتلاف زمان ارزشمند مشتریان در مراکز فروش می‌شود.

امتیاز شما post

درباره من

مهدی اکبری

مهدی اکبری هستم به دیجیتال مارکتینگ و کسب وکار اینترنتی علاقه دارم. در وبسایت سادینو در مورد صنایع تبدیلی کشاورزی محتوا تولید میکنم و سئو سایت انجام میدم خوشحال میشم با نظرات زیباتون در جهت تولید محتوای بهتر یاریم کنید.

شماره تماس : 09114432498

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین محصولات سادینو

بستنی خشک پفکی طعم نسکافه

قیمت اصلی ۱۷۹,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۶۹,۰۰۰ تومان است.

بستنی خشک پفکی طعم وانیلی

قیمت اصلی ۱۷۹,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۶۹,۰۰۰ تومان است.

بستنی خشک پفکی طعم بلوبری

قیمت اصلی ۱۷۹,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۶۹,۰۰۰ تومان است.

پرتقال توسرخ خشک

قیمت اصلی ۲۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۹۵,۰۰۰ تومان است.
سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.