کارخانه تولید چیپس میوه درجه یک

چیپس میوه جزو تنقلات خوشمزه و پرطرفدار می باشد که خاصیت های زیادی هم دارد. در این مقاله در مورد طرز تهیه چیپس میوه درجه یک و انواع آن بحث خواهیم کرد.

کارخانه تولید چیپس میوه درجه یک

طرز تهیه چیپس میوه درجه یک

طرز تهیه چیپس میوه درجه یک منظور از چیپس میوه همان میوه های خشک شده است که به عنوان تنقلات یا خوراکی می توان از آن استفاده کرد. چیپس های دارای انواع ویتامین های A،b،D،k،c و … می باشند. چیپس های میوه به عنوان یک جایگزین مناسب و البته بسیار خوشمزه به جای تنقلات ناسالم هستند و می توان برای به دست آوردن ویتامین های مورد نیاز بدن از آن ها استفاده نمود.

چطور می توان چیپس میوه درجه یک تهیه کرد؟

برای تهیه چیپس میوه از ماشین آلات منحصر به فرد تولید چیپس میوه استفاده می شود. شرکت های تولیدی چیپس میوه با اخذ مجوز از وزارت بهداشت و درمان و همچنین با دریافت نشان سیب سلامت شروع به تولید چیپس می کنند. در تولید چیپس ها از افراد با تجربه و متخصص استفاده می شود و چیپس های تولید شده توسط دستگاه های اتوماتیک بسته بندی می شوند. به همین دلیل این محصولات با کیفیت اعلا و همچنین سالم و استاندارد تولید می شوند.

پیشنهاد مطلب مفید :  شرکت فروش چیپس میوه قزوین

چه نوع میوه های خشکی را تولید می کنیم؟

چیپس های میوه را به صورت اعلا و درجه یک با بسته بندی عالی برای مصرف شما تولید می نماییم. چیپس های میوه موجود در بازار شامل چیپس میوه انبه، پرتقال، خربزه، سیب، خرمالو، کیوی، هلو و … هستند.

چیپس های میوه چه فوایدی برای سلامتی دارند؟

چیپس های میوه سالم و مقوی هستند و حاوی انرژی زیادی می باشند به همین دلیل تاثیر بسیار زیادی بر روی سلامتی ما می گذارند. میوه خشک را می توان به عنوان یک میان وعده مناسب غذایی بجای تنقلات مضر و ناسالم مثل چیپس و پفک استفاده کرد .

توصیه می کنیم خرید میوه خشک را در کنار خرید میوه تازه در دستور کار خود قرار دهید، زیرا میوه های خشک انرژی بیشتری نسبت به میوه های تازه دارند و منبع ویتامین های A  ، B1 ، B2 ، B3 ، B6 ،پانتو تنیک اسید و نیز املاحی مثل کلسیم ، آهن ، منیزیوم ، فسفر ، پتاسیم ، سدیم ، مس و منگنز می باشند. هر ۱۰۰ گرم میوه خشک دارای انرژی به اندازه ۲۵ کالری می باشد همچنین  دارای ۱ الی ۵ گرم پروتئین نیز می باشد. چیپس های میوه به عنوان تغذیه ای مناسب برای ورزشکار ها، زنان باردار و کودکان می باشند.

پیشنهاد مطلب مفید :  خرید انبوه چیپس میوه لیمو

مرکز فروش چیپس میوه درجه یک

مرکز فروش چیپس میوه درجه یک شرکت سادینو فروت مرکز فروش چیپس میوه درجه یک انواع چیپس های میوه را با کیفیت فوق العاده به شما عرضه می کند. به علت اینکه این چیپس ها به صورت عمده به فروش می رسند قیمت بسیار مناسبی دارند. لذا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع چیپس های میوه و همچنین قیمت چیپس میوه عمده می توانید با ما در تماس باشید.

درباره من

مهدی اکبری

مهدی اکبری هستم به دیجیتال مارکتینگ و کسب وکار اینترنتی علاقه دارم. در وبسایت سادینو در مورد صنایع تبدیلی کشاورزی محتوا تولید میکنم و سئو سایت انجام میدم خوشحال میشم با نظرات زیباتون در جهت تولید محتوای بهتر یاریم کنید.

شماره تماس : 09114432498

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین محصولات سادینو

آلبالو خشک شسته پاک شده

قیمت اصلی ۱۳۸,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۳۰,۰۰۰ تومان است.

میوه خشک مخلوط 11 میوه

قیمت اصلی ۴۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۳۹۰,۰۰۰ تومان است.
سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.