تخفیف ویژه این هفته : توت فرنگی خشک دمنوشی با تخفیف ویژه در سایت قرار گرفت

بازار فروش میوه خشک فله مشهد

یکی از شلوغ ترین بازار ها در کشور که همه روزه آمار بیشماری از مردم برای خرید محصولات عرضه شده در آن به آنجا مراجعه می کنند، بازار فروش میوه خشک مشهد می باشد که دارای انواع و اقسام میوه های خشک شده در بسته بندی های جذاب و وسوسه برانگیز می باشد. به طورکلی بازار میوه خشک کشور همیشه پر مشتری و پر طرفدار بوده است چرا که انواع میوه هایی که در فصل های خاصی موجود هستند و در باقی فصل ها وجود ندارند و پس از تولید در حجم بالا و به صورت میوه خشک فله برای خریداران به فروش می رسند.

بازار فروش میوه خشک فله مشهد

مشخصات کلی میوه خشک فله

مشخصات کلی میوه خشک فله مشخصات کلی میوه خشک فله شامل نوع میوه انتخابی، تازگی، خوش طعم بودن و بسته بندی بهداشتی و شکیل آن ها می باشد.

علاوه بر قیمت میوه خشک، که باید معقول و مناسب باشد، کیفیت آن نیز بسیار اهمیت است. از آن جایی که میوه ها در حالت عادی ماندگاری بالا ندارند و زود فاسد می شوند برای خشک کردن آن ها باید به نکات قابل توجهی اهمیت داد.

در وهله اول باید تازه ترین و شاداب ترین میوه ها از هر نوع را انتخاب کرده و برای خشک کردن آن اقدام نمود.

پیشنهاد مطلب مفید :  خرید و قیمت دستگاه میوه خشک کن پفکی

مورد دومی که باید در آن دقت شود محل و نحوه خشک کردن میوه ها می باشد که باید عاری از هرگونه آلودگی باشد و از نظر بهداشتی در حد استاندارد باشد.

در آخر نیز بسته بندی میوه های خشک شده است که باید درون محفظه ای قرار گیرند که در تماس مستقیم با بیرون نباشد و مامکان ورود آلودگی در آن وجود نداشته باشد.

خرید عمده میوه خشک فله با قیمت مناسب

خرید عمده میوه خشک فله با قیمت مناسب خرید عمده میوه خشک فله با قیمت مناسب از مراکز مختلفی امکان پذیر است. خرید میوه خشک مخلوط شامل میوه هایی همچون سیب، پرتقال، آلو، توت و … هستند که هم به صورت بسته بندی شده و هم به صورت فله و کیلویی به فروش می رسند.

فروشگاه ها و مراکز عرضه خشکبار از جمله اصلی ترین مکان هایی هستند که امکان خرید انواع میوه خشک از آن ها هم به صورت بسته بندی و هم به صورت فله قابل خریداری است.

خرید به صورت عمده و فله می تواند برای مشتری مقرون به صرفه باشد. میوه های خشک شده هم گاهی به صورت ترکیبی از چند میوه و هم به صورت تک میوه به فروش می رسند و افراد می توانند بسته به ذائقه و سلیقه خود، هر کدام از آن ها را خریداری کنند.

پیشنهاد مطلب مفید :  فصل پاییز چه میوه هایی میتونیم خشک کنیم؟ (۹ میوه پاییزه)

یکی از ویژگی های خوبی که میوه های خشک دارند این است که در تمامی فصول سال در بازار موجودند و امکان خرید آن ها برای همه فراهم است.

امتیاز شما post

درباره من

مهدی اکبری

مهدی اکبری هستم به دیجیتال مارکتینگ و کسب وکار اینترنتی علاقه دارم. در وبسایت سادینو در مورد صنایع تبدیلی کشاورزی محتوا تولید میکنم و سئو سایت انجام میدم خوشحال میشم با نظرات زیباتون در جهت تولید محتوای بهتر یاریم کنید.

شماره تماس : 09114432498

1 دیدگاه در “بازار فروش میوه خشک فله مشهد

  1. هاجر امجدی گفت:

    سلام میشه لیست قیمت به صورت عمده را برام بفرستید ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین محصولات سادینو

میوه خشک مخلوط 11 میوه

قیمت اصلی ۴۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۳۹۰,۰۰۰ تومان است.

پرتقال توسرخ خشک

قیمت اصلی ۲۴۵,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲۳۵,۰۰۰ تومان است.

بستنی خشک پفکی طعم نسکافه

قیمت اصلی ۱۷۹,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۶۹,۰۰۰ تومان است.
سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.