خرید آلبالو خشک عمده صادراتی

آلبالو خشک یکی از فرآوری های میوه آلبالو می باشد، این فرآوری دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است و توسط متخصصان تغذیه به مصرف آن توصیه اکید شده است، از این رو با توجه به نیاز بازار داخلی به این محصول، این مرکز آن را با کیفیت حداکثری و به‌صورت بسته بندی و کاملا بهداشتی در اختیار خریدران محترم قرار می‌دهد و شما با خرید آلبالو خشک عمده صادراتی از این مجموعه می توانید بهترین نوع آن را تهیه کنید.

خرید آلبالو خشک عمده صادراتی

نحوه تولید آلبالو خشک عمده

نحوه تولید آلبالو خشک عمده همان طور که می دانید آلبالو خشک به دو صورت صنعتی و سنتی تولید و روانه بازار می شود که در ادامه به هر یک از آن‌ها به صورت مختصر پرداخته می شود. :

  • نحوه‌‌ی تولید آلبالو خشک به روش سنتی: در این روش ابتدا آلبالو ها را کاملا شسته و مقدار معینی به آن‌ ها نمک زده می شود و آن را در محیط های روباز و مقابل آفتاب خشک می کنند، توجه داشته باشید روش دیگر خشک کردن آلبالو به روش سنتی استفاده از تیزاب در خشک کردن آن است که مدت زمان خشک شدن آلبالو را کم می کند.
  • نحوه‌ی تولید آلبالو خشک به روش صنعتی: این روش از جمله روش های امروزی و مرسوم در تولید و فروش آلبالو خشک می باشد، در این روش از دستگاه‌های ویژه برای خشک کردن میوه‌ی آلبالو استفاده می شود، آلبالو خشک صنعتی می تواند از برخی جهت نسبت به آلبالو خشک سنتی، مزایایی داشته باشد، از جمله بهداشتی بودن و زمان بر نبودن تولید آن است، در این روش آلبالو های شسته شده را در دستگاه های خشک کن قرار داده و بعد اتمام مرحله‌ی خشک شدن آن را به صورت بهداشتی بسته بندی و به مراکز فروش می رسانند.
پیشنهاد مطلب مفید :  نرخ آلبالو خشک صادراتی

مراکز خرید آلبالو خشک عمده

مراکز خرید آلبالو خشک عمده به دلیل تقاضا در بازار داخلی و خارجی برای این میوه‌ی خشک بسیار خوشمزه که به عنوان تنقلات و در غذا نیز استفاده می شود، علاوه بر آن خاصیت فراوانی که دارد باعث شده، کارخانه های فراوری آلبالو با تمام همت خود بهترین فراورده از آلبالو را که می توان از آن فراوری ها، آلبالو خشک نمکی صادراتی، آلبالو خشک بدون نمک را نام برد ،تولید کنند تا با عرضه آن به بازار داخلی و حتی صادرات آن با بهترین کیفیت به کشورهای خاورمیانه و یا حتی به کشورهای اروپایی کمک شایانی به اقتصاد کشور کنند.

عرضه مستقیم و فروش آلبالو خشک با حذف واسطه ها و در نتیجه حذف هزینه های اضافی با مناسب ترین قیمت به خریداران گرامی عرضه می گردد، با در نظر گرفتن این نکته فروش مستقیم آلبالو خشک عمده علاوه بر سود عرضه کننده مستقیم، کمک مناسبی از نظر هزینه وصرفه جویی زمان به خریدار می کند.

امتیاز شما post

درباره من

مهدی اکبری

مهدی اکبری هستم به دیجیتال مارکتینگ و کسب وکار اینترنتی علاقه دارم. در وبسایت سادینو در مورد صنایع تبدیلی کشاورزی محتوا تولید میکنم و سئو سایت انجام میدم خوشحال میشم با نظرات زیباتون در جهت تولید محتوای بهتر یاریم کنید.

شماره تماس : 09114432498

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین محصولات سادینو

انبه خشک قلم

قیمت اصلی ۱,۷۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱,۶۵۰,۰۰۰ تومان است.

بستنی خشک پفکی طعم پرتقال

قیمت اصلی ۱۷۹,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۶۹,۰۰۰ تومان است.

خرمالو خشک

قیمت اصلی ۴۷۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴۵۰,۰۰۰ تومان است.

بستنی خشک پفکی طعم اسنیکرز

قیمت اصلی ۱۷۹,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۶۹,۰۰۰ تومان است.
سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.