عرضه مستقیم چیپس میوه ارومیه

چیپس میوه یا اسلایس میوه خشک شده به دلیل طعم بی نظیر و خواص دارویی بسیار از جایگاه ویژه ای در سبد غذایی خانواده ها برخوردار است. در تهیه آجیل میوه این محصول مورد استفاده قرار می‌گیرد و در زمره خشکبار سالم و مفید قرار گرفته است. در عرضه مستقیم فروشندگان چیپس میوه ارومیه مرغوب و ممتاز را در بسته بندی های بهداشتی با قیمت مناسب به دست خریداران در سراسر کشور می‌رسانند.

عرضه مستقیم چیپس میوه ارومیه

انواع خاصیت چیپس میوه ارومیه

انواع خاصیت چیپس میوه ارومیه بسیاری از افراد علاقه ی بسیاری به تنقلات دارند و در دورهمی ها و مهمانی ها و یا به صورت روزانه از انواع تنقلات استفاده می‌کنند. چیپس میوه با توجه به خاصیت های بی‌شمار، جایگزین فوق العاده ای برای تنقلات چرب، شور و یا فرآوری شده می‌باشد. چیپس میوه از ارزش غذایی و مواد مغذی بالایی برخوردار است، از این رو بسیار انرژی زا و مقوی برای ورزشکاران و کودکان می‌باشد. همچنین سرشار از فیبر بوده و عملکرد سیستم گوارش را بهبود می‌بخشد و از یبوست در افراد جلوگیری می‌کند.

قند موجود در چیپس میوه اندک است، به همین دلیل برای افراد دیابتی نیز مناسب است و سبب تنظیم سطح قند خون می‌گردد. همچنین حاوی مقادیر بالایی آهن است و کم خونی را درمان می‌کند. چیپس میوه از پوکی استخوان و آرتروز نیز جلوگیری می‌کند و سبب تقویت استخوان ها می‌شود. علاوه بر این چیپس میوه سیستم ایمنی بدن را افزایش می‌دهد و بدن را در برابر فعالیت رادیکال های آزاد مقاوم می‌کند. این محصول برای پوست نیز اثرات مثبتی دارد و در کاهش چین و چروک بسیار موثر عمل می‌کند و سبب شادابی و نرمی پوست صورت می‌شود.

پیشنهاد مطلب مفید :  فروشنده بزرگ چیپس میوه ارومیه

فروش عمده چیپس میوه ارومیه

فروش عمده چیپس میوه ارومیه همانطور که می‌دانید گونه ای از میوه ها فصل بخصوصی دارند و در تمام فصول سال در دسترس نمی‌باشند، همچنین با توجه به اینکه هر میوه در اقلیم و شرایط آب هوای خاصی پرورش داده می‌شود تمام شهرها و کشورها قادر به تهیه آن نیستند. از این رو جهت بهره مندی از طعم و خاصیت میوه ها آن ها را به صورت اسلایس به چیپس میوه تبدیل می‌کنند. برای چیپس میوه از انواع میوه نظیر کیوی، موز، سیب، خرمالو، انبه، نارگیل، هلو، زردآلو و… استفاده می‌کنند.

در این میان چیپس میوه ارومیه بهترین برند شناخته شده است و این محصول را از باکیفیت ترین و تازه ترین میوه ها تهیه می‌کند. جهت خرید عزیزان می‌توانند به فروشگاه چیپس میوه مراجعه نمایند و این محصول را لا درحه کیفی بالا و هزینه کم تهیه کنند. توزیع چیپس میوه به صورت عمده در این فروشگاه صورت می‌گیرد و محصولی ممتاز و درجه یک را در اختیار خریداران محترم قرار می‌دهد.

درباره من

مهدی اکبری

مهدی اکبری هستم به دیجیتال مارکتینگ و کسب وکار اینترنتی علاقه دارم. در وبسایت سادینو در مورد صنایع تبدیلی کشاورزی محتوا تولید میکنم و سئو سایت انجام میدم خوشحال میشم با نظرات زیباتون در جهت تولید محتوای بهتر یاریم کنید.

شماره تماس : 09114432498

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین محصولات سادینو

توت فرنگی خشک دمنوشی

قیمت اصلی ۵۰۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۴۸۰,۰۰۰ تومان است.

بستنی خشک پفکی طعم بلوبری

قیمت اصلی ۱۷۹,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۶۹,۰۰۰ تومان است.

بستنی خشک پفکی طعم شکلاتی

قیمت اصلی ۱۷۹,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۶۹,۰۰۰ تومان است.
سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.