سال نو مبارک سرسبزترین بهار تقدیم شما | سالی نو با سادینو

خرید قیسی عمده (قیمت خرید و فروش عمده قیسی + خرید 100% تضمینی)

خرید قیسی عمده باید از بهترین مناطق تولید این محصول انجام شود تا کیفیت مناسب برای پخش در داخل کشور و صادرات را داشته باشد. قیسی زردآلو در نقاط مختلف کشور تولید می شود اما نقاطی در داخل کشور وجود دارند که به صورت عمده و در حجم های بسیار بالا این محصول را تولید می کنند که در ادامه خدمت شما بیان می کنیم.

میوه خشک قیسی زردآلو با کیفیت روز تهیه شده و از این رو با وزن های یک کیلو یا بیشتر بسته بندی می گردد. عموما قیسی صادراتی در بسته بندی کارتن های کوچک 3 کیلویی به کشور های مختلف صادرات می شود و قیسی محصولی بازار پسند برای کشور های همسایه محسوب می شود. به این شکل خرید قیسی عمده راه را برای صادر کنندگان خشکبار باز کرده است و علاوه بر پخش قیسی عمده در سراسر کشور صادرات این میوه خشک خوشمزه در حجم های بسیار بالا انجام می شود.

فروش عمده میوه خشک قیسی

۳مزیت استفاده از میوه خشک قیسی

3مزیت استفاده از میوه خشک قیسی

در ادامه مباحث سه مزیت مهم استفاده از این گونه محصولات بیان شده است که باید به طور دقیق به خواندن آن ها بپردازید چون در عین حال شما هم باید بدانید وقتی می خواهید اقدام به خرید میوه خشک قیسی بپردازید، دقیقا چه اثراتی را بر جای می گذارد.

  • کم بودن هزینه های فروش تولیدات نسبت به میوه های خشک دستگاه خشک: هزینه های فروشی که برای میوه هایی خشک نظیر قیسی و آلو و انجیر و … در نظر می گیرند در مقایسه با مدل های دستگاه خشک مقرون به صرفه تر هستند یعنی حتی اگر بررسی کنید، قیمت آلبالو خشک فله ای هم مانند مدل های قیسی شکل با مخارج ارزان تری به دست عموم مصرف کنندگان عزیز می رسد.
  • استفاده از مواد غذایی ویژه و املاح معدنی عالی: در این بخش می توانید با خوردن میزان مشخصی از تنقلات خشک لذیذ به ارزش غذایی ویژه تری دست پیدا کنید یعنی، سطح بالایی از ویتامین c و b با استفاده از برگه های قیسی به بدن شما منتقل می گردند.
  • نرم بودن برگه ها و امکان گوارش راحت تر آن ها: به این شکل با جویدن حتی یک برگه از این مجموعه تنقلات می توانید اولا به نرم بودن آن ها اطمینان پیدا کنید و سپس با گوارش سریع، به کیفیت ویژه تر خوردنی ها برسید.
پیشنهاد مطلب مفید :  قیسی زردآلو صادراتی (بهترین کارخانه قیسی صادراتی کجاست؟)

مراکز تولید و خرید و فروش قیسی عمده

مراکز تولید میوه خشک قیسی

مراکز تولیدکننده قیسی عمده در داخل کشور مجهز به کارکنانی هستند که در زمان تولید محصول روزانه به تفکیک سالم ترین محصولات می پردازند و در عین حال بسته‌ بندی های خوبی را هم برای وزن‌ های گوناگون در نظر می‌ گیرند. مهمترین مراکز در کشور که قیسی عمده تولید می کنند دو استان آذربایجان غربی و شرقی هستند. البته بیشترین میزان تولید قیسی در استان آذربایجان شرقی و در شهر مرند تولید می شود. برای خرید عمده قیسی از مرند چه برای صادرات و چه برای پخش در داخل کشور به راهنمایی نیاز خواهید داشت.

ما در این بخش می توانیم بهترین و با کیفیت قیسی را برای شما آماده کنیم. برای دریافت راهنمایی و خرید قیسی همین الان از طریق راه های ارتباطی سایت از ما مشاوره دریافت کنید.

امتیاز شما post

درباره من

مهدی اکبری

مهدی اکبری هستم به دیجیتال مارکتینگ و کسب وکار اینترنتی علاقه دارم. در وبسایت سادینو در مورد صنایع تبدیلی کشاورزی محتوا تولید میکنم و سئو سایت انجام میدم خوشحال میشم با نظرات زیباتون در جهت تولید محتوای بهتر یاریم کنید.

شماره تماس : 09114432498

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین محصولات سادینو

بستنی خشک

۱۶۹,۰۰۰ تومان
سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.