فروش عمده میوه خشک تبریز + بهترین قیمت از درب تولیدی

فروش عمده میوه خشک تبریز به صورت روزانه و با بهترین قیمت از درب تولیدی به سراسر کشور ارسال می شود. تبریز از شهر مهم کشور در زمینه تولید و صنعت است.

یکی از صنایع شهر تبریز صنعت کشاورزی و  باغداری و تولید میوه های سردرختی است. مهمترین میوه که برداشت بسیار بالایی در این شهر دارد میوه سیب است. همین مورد سبب شده که سیب خشک مهمترین میوه خشک شهر تبریز باشد و اکثر تولیدکنندگان میوه خشک در تبریز این محصول را تولید میکنند.

علاوه بر سیب خشک, میوه های خشکی مثل آلو خشک – زردآلو خشک – قیسی در تبریز تولید بالایی دارد.

به صورت مختصر در مقالات مخلف سایت بیان کردیم که بهتر است تولیدکنندگان هر شهر میوه های فصلی آن شهر را خشک کنند. زیرا قیمت میوه خشک کیلویی برای آنها نسبت به سایر نقاط کشور پایینتر است و برای بقیه میوه های خشک با کارگاه های سراسر کشور تعامل داشته باشند و با آنها همکاری کنند. بدین صورت بهترین نتایج حاصل میشود.

فروش عمده میوه خشک تبریز

شکل ظاهری میوه خشک

فروش عمده میوه خشک تبریز همانطور که همه شما می دانید میوه خشک از خواص بسیار بی شماری برخوردار است. از طرفی وجود میوه خشک شده باعث می شود در برخی فصول کمبود میوه هایی که دیگر به صورت تازه یافت نمی شوند تامین شود.

پیشنهاد مطلب مفید :  فروش میوه خشک حبه ای استوایی

علاوه بر این میوه خشک می تواند یک خوراکی و تنقلات بسیار مفید و مغذی برای کودکان، سالمندان و تمامی سنین محسوب شود. همین ویژگی ها استفاده از میوه خشک را در میان مردم بسیار محبوب کرده است.

در خرید میوه خشک باید به برخی نکات توجه کنید. به طور مثال: شکل ظاهری میوه خشک بسیار مهم است. یک میوه خشک مرغوب رنگ طبیعی دارد. بر روی میوه خشک نباید هیچ اثری از لک، کرم زدگی، قارچ و … دیده شود. بوی میوه خشک مرغوب بسیار دل پذیر و معطر است. مزه میوه خشک با کیفیت خوش طعم است و به هیچ عنوان طعم ماندگی و غیر طبیعی ندارد.

خرید میوه خشک مخلوط که شامل مخلوطی از انواع میوه های خشک است به صورت عمده به همه مشتریان در سراسر کشور پیشنهاد می شود.

بازار فروش عمده میوه خشک تبریز

بازار فروش عمده میوه خشک تبریز برخی شهر ها که از نظر اقلیمی و آب و هوایی شرایط نا مساعدی برای تولید میوه های مختلف دارند از مصرف کنندگان بالای میوه خشک محسوب می شوند. از طرفی برخی شهرها که محصولات باغی و میوهای فراوانی دارند علاوه بر تامین میوه تازه شهر خود و سایر نقاط کشور به تولید میوه خشک می پردازند. این کار علاوه بر کم کردن تلفات میوه باعث سود دهی خوبی هم می شود.

پیشنهاد مطلب مفید :  قیمت میوه خشک در مشهد

شهر تبریز و بازارچه معروف آن یکی از عرضه کنندگان بزرگ میوه خشک فله ای می باشد‌. اگر به این شهر زیبا سفر کرده اید و از بازارچه های آن دیدن کرده اید قطعا انواع چیپس میوه های فوق العاده این شهر را دیده اید. میوه های خشک شده ای که به صورت بسته بندی های مختلف و یا فله ای عرضه می شوند و قیمت و کیفیت بسیار مناسبی دارند.

علاوه بر تبریز بازار میوه خشک امروزه در شهرهای بسیاری رونق پیدا کرده است و تولید میوه خشک نیز چالش های خود را دارد که اگر تجربه تولید داشته باشید حتما زا آن اطلاع دارید. به طور مثال: بازار میوه خشک کرج نیز یکی از قطب های بزرگ تولید چیپس میوه محسوب می شود. بسیاری از شهرهای دیگر نیز به صورت خرد و کلان و یا حتی تولید کنندگان داخلی به تولید این خوراکی های خوشمزه می پردازند.

[highlight-red bcolor=”green” align=”center” ]برای خرید انواع میوه خشک تبریز به صورت عمده از طریق سایر راه های ارتباطی سایت با ما تماس بگیرید.[/highlight-red]
4.7/5 - (3 امتیاز)

درباره من

مهدی اکبری

مهدی اکبری هستم به دیجیتال مارکتینگ و کسب وکار اینترنتی علاقه دارم. در وبسایت سادینو در مورد صنایع تبدیلی کشاورزی محتوا تولید میکنم و سئو سایت انجام میدم خوشحال میشم با نظرات زیباتون در جهت تولید محتوای بهتر یاریم کنید.

شماره تماس : 09114432498

5 دیدگاه در “فروش عمده میوه خشک تبریز + بهترین قیمت از درب تولیدی

  1. Mika گفت:

    سلام من برای فروش یک دستگاه صنعتی میوه خشک میخواستم راهنمایی بخوام

    1. سادینو گفت:

      سلام وقت شما بخیر

      از طریق راه های ارتباطی سایت با ما تماس بگیرید.

    2. گودرزی گفت:

      سلام دوست عزیز مشخصات دستگاه رو لطف میکنید؟

  2. علیرضا جدی گفت:

    سلام
    من سیب خشک شده دارم خریدار دارید برا سیب خشک

    1. سادینو گفت:

      سلام و احترام خدمت شما آقای جدی

      قیمت و مشخصات محصولات خود را در شبکه های اجتماعی برای ما ارسال کنید
      با تشکر اکبری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین محصولات سادینو

خرمالو خشک

۲۹۰,۰۰۰ تومان

نعنا خشک

۲۱۰,۰۰۰ تومان

انبه خشک قلم

۱,۶۵۰,۰۰۰ تومان
سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.