فروش ویژه موز خشک اکاوادور و پاکستان حداقل سفارش بالای 10 کیلوگرم

پرسودترین بسته بندی

نمونه ای از پرسودترین بسته بندی

  • بسته بندی زغفران
  • بسته بندی خرما
  • بسته بندی پسته
  • بسته بندی کشمش
  • بسته بندی گیاهان دارویی
  • بسته بندی حبوبات
  • بسته بندی میوه و سبزیجات

همه این محصولات پرسود هستند اما چطور پرسودترین بسته بندی رو پیدا کنیم؟

پرسودترین بسته بندی

من مهدی اکبری نویسنده این مقاله و راه انداز وبسایت سادینو هستم. برای نوشتن این مقاله و آماده کردنش برای شما واقعا وقت گذاشتم و از مثال های واقعی استفاده کردم تا متنی را بنویسم که برایتان کاربردی باشد و حاصل تجربه باشد.

امیدوارم این مطلب را با دقت بخوانید و سوالی دارید در بخش نظرات ازم بپرسید.

همین ابتدا پرسودترین بسته بندی را کامل برایتان باز کنم. به عنوان فردی که میخواهید یک کسب و کار خانگی یا صنعتی در حوزه بسته بندی راه اندازی کنید بدانید که پرسودترین بسته بندی برای هر فردی متفاوت است و به معیار ها و علایق باطنی شما هم برمیگردد.

قیمت میوه خشک میدونی چقدره تو بخش فروشگاه سایت میتونی قیمت ها روببینی!

قیمت انجیر خشک ۱۴۰۳ {انجیر خشک استهبان | گلوگاه}

خوب بگذارید با یک مثال پیش برویم کسی را در نظر بگیرید که در شهر بم زندگی میکند پس یکی از بهترین انتخاب ها برای او میتواند بسته بندی خرما باشد چرا؟

چون در این شهر سالانه میزان زیادی خرما برداشت میشود و اگر این فرد کار بسته بندی و پخش خرما در سراسر کشور را از این منطقه شروع کند میتواند به راحتی خرما را از باغداران شهر با قیمت عمده خریداری کند و سپس بسته بندی کند و پخش نماید.

حتی گاهی اوقات میتوانیم بسته بندی های پرسود را در دایره روابط و افرادی که به ما نزدیک هستند و با آنها آشنا هستیم جست و جو کنیم.

بلاخره خیلی ساده بگویم همه محصولات و بسته بندی ها میتوانند پرسود باشند و اگر فکر میکنیم محصولی پرسود نیست همیشه میتوانیم یک یا چند نفر را ببینیم که از همان محصول ثروت بسیاری به دست آورده اند.

شما میتوانید از لیست هایی که در زیر قرار دادیم کمک بگیرید و آن را برای خود تعین کنید.

پرسودترین بسته بندی خشکبار

برای راهنمایی بیشتر موقعیت جغرافیایی که بیشترین میزان خشکبار در این مناطق تولید میشود را جلوی آن لیست کردم.

پرسودترین بسته بندی خشکبار

بسته بندی میوه خشک به صورت تک میوه و مخلوط | مازندران – گلستان – گیلان – تهران – تبریز – آرومیه – مشهد

بسته بندی سبزی خشک | تقریبا تمامی نقاط کشور

بسته بندی خرما | کرمان – فارس – هرمزگان

بسته بندی زرشک | خراسان جنوبی

بسته بندی کشمش | تاکستان – ملایر – کاشمر

بسته بندی آلو خشک | نیشاپور

بسته بندی قیسی زردآلو | تبریز – شاهرود

بسته بندی آلبالو خشک | قزوین – تبریز

بسته بندی آلوچه خشک | مازندران – گلستان – سمنان – مراغه

بسته بندی توت خشک | مشهد – بیرجند – یزد

بسته بندی پسته | رفسنجان – دامغان

بسته بندی بادام درختی | سمنان – چهارمحال و بختیاری

بسته بندی فندوق | گیلان – مازندران – قزوین

نکته : هر چقدر ما بتوانیم محصولات بسته بندی شده خود را در بازار های بزرگتر مثل بازار های صادراتی معرفی کنیم بالطبع سود بیشتری کسب میکنیم اما این به این معنی نیست که فکر کنیم از ابتدا باید همه چیز برایمان مهیا باشد تا کار بسته بندی را شروع کنم بلکه قدم اول شاید برای شما این باشد که به صورت خانگی شروع کنید که این به ظرفیت های شما برمیگردد.

پیشنهاد مطلب مفید :  مرکز خشکبار و بازار میوه خشک تهران کجاست؟

 

یک مثال میزنم تا توضیحات بالا برایتان بهتر جا بیافتد.

یک مثال زنده از بسته بندی خشکبار

من سایت سادینو را در سال 1398 با توجه به ظرفیت های خودم راه اندازی کردم و هدفم ابتدا این بود که از ظرفیت های استان مازندران در زمینه تولید میوه استفاده کنم.

پس محصولی که انتخاب کردم میوه خشک بود و یک سال اول فقط به صورتی پیش رفتم که در مسیر مشتریان این محصول قرار بگیریم که فراز و نشیب های زیادی داشت و به صورت یک خط صاف نبود اما به مرور زمان نمونه هایی برای بازار داخلی و صادراتی ارسال کردیم و خدا را شکر تبدیل به مشتری شدند که هنوز با ما کار میکنند.

اینها را گفتم که به اینجا برسم که من روزی یک کار را خودم به صورت خانگی شروع کردم شاید در ابتدای مسیر کسی با من نبود و فراز و نشیب های زیادی داشت اما اگر شروع کنید و ادامه دهید و کار ها را انجام دهید نتایج شیرینی در انتظار شماست و به تجربات شما افزوده میشود و حتی شاید به مسیر های بهتر هدایت شوید.

در این باره میتوان خیلی صحبت کرد اما امیدوارم منظورم را به شما منتقل کرده باشم.

برای تشخیص اینکه کدام یک از خشکبار ها پرسود هستند در مقاله ای دیگر در سایت به صورت مفصل در این مورد توضیح دادیم پس پیشنهاد میکنم با کیلک بر روی لینک زیر این مقاله مفید را بخوانید.

پرسودترین خشکبار کدامند + لیست 36 تایی

پرسودترین بسته بندی میوه و سبزیجات و صیفی جات

پرسودترین بسته بندی میوه و تره بار

بسته بندی مرکبات

بسته بندی سیب

بسته بندی کیوی

بسته بندی انگور

بسته بندی هلو و شلیل

بسته بندی گیلاس

بسته بندی توت فرنگی

بسته بندی لیمو

بسته بندی هندوانه

بسه بندی خربزه

بسته بندی کدو سبز

بسته بندی خیار

بسته بندی بادمجان

بسته بندی سبزیجات تازه

چون کشور ایران در زمینه تولید میوه و سبزیجات و صیفی جات به صورت 4 فصل این محصولات را به صورت عمده تولید میکند و بخش زیادی از این محصولات کشاورزی به کشور های همسایه دور و نزدیک صادرات میشود. پس اگر روی بسته میوه جات خوب کار کنیم بدون شک کشور های دیگر خواهان این محصولات هستند.

نکته : بسته بندی در حوزه صادرات میوه بسیار مهم است چون به سلامت رسیدن محصول به مقصد وابسته است.

بسته بندی صادراتی گوجه بسته بندی صادراتی پرتقال

بسته بندی میوه و سبزیجات و صیفی جات را میتوانید به صورت خانوادگی نیز شروع کنید برای این کار نیاز نیست خیلی روی بسته بندی حساس باشید من خودم این کار را انجام میدهم.

محصولاتی مثل کدو سبز – خیار – سیب زمینی – لوبیا سبز – لوبیا چیتی – لوبیا سفید را در مزرعه خودمان کشت و برداشت میکنیم و بسته بندی میکنیم و برای مشریان در مازندران و حتی سمنان و تهران و میدان میوه و تره بار ارسال میکنیم.

چون این محصولات محلی هستند مشتریان زیادی دارند و بخش بزرگی از مشتریان از طریق معرفی و کیفیت خوب محصولات ما را پیدا کردند.

حتی اگر خودتان مزرعه ندارید میتوانید محصولات را از میدان میوه و تره بار یا باغداران به صورت بسته بندی شده یا نشده خریداری کنید و به صورت عمده فروشی یا خرده فروشی بفروشید که این بستگی به شما دارد.

پرسودترین بسته بندی حبوبات

پرسوترین بسه بندی حبوبات

بسته بندی لوبیا

بسته بندی عدس

بسته بندی لپه

بسته بندی ماش

بسته بندی باقالا

بسته بندی نخود فرنگی

بسته بندی نخود آبگوشتی

بسته بندی بادام زمینی

بسته بندی دانه سویا

برای هر کدام از این محصولات هم میتوانید به صورت عمده و خرده کار خود را شروع کنید.

باز در این بخش هم مثالی از یک نقطه دیگر در ایران میزنم.

شهر آستانه اشرفیه استان گیلان یکی بزرگترین تولیدکنندگان بادام زمینی در ایران است (تو پرانتز اینم بگم من همیشه فکر میکنم بادام زمینی جزو اجیل و خشکبار هست اما بادام زمینی یک حبوبات محسوب میشه) پس کسی که در این شهر زندگی میکند یکی از بهترین محصولات برای بسته بندی در دسترس اوست و حتی میتواند روی فراورده های دیگر بادام زمینی مثل کره بادام زمینی هم کار کند.

پیشنهاد مطلب مفید :  صادرات این خشکبار ایرانی بازار (فودسیتی روسیه) را دگرگون میکند!

پرسودترین بسته بندی غلات

پرسودترین بسته بندی غلات

بسته بندی برنج

بسته بندی گندم

بسته بندی جو

بسته بندی ذرت

به طور مثال ما در مازندران دسترسی بسیار خوبی به برنج با بهترین کیفیت و عطر بو در کشور داریم و همین موضوع باعث شده کسب و کار های زیادی در حوزه شالیکوبی و بسته بندی برنج ایجاد شود.

با این دسترسی بسیار مناسب به برنج میتوان کار بسته بندی برنج را به صورت خانگی شروع کرد. برای شروع بسته بندی معمولی کیسه ای مناسب است و به مرور میتوانید بسته بندی خود را بهتر کنید.

مهمتر از بسته بندی در همه کار ها صداقت و رضایت مشتریان است که باعث رشد و برکت کسب و کارتان میشود.

اما روشی دیگر هم برای ورود به حوزه بسته بندی است که میتوانید برای فروش همه محصولات بسته بندی شده از آن استفاده کنید که در ادامه در موردش توضیح دادم.

پرسودترین بسته بندی ادویه جات

بسته بندی فلفل

بسته بندی زردچوبه

بسته بندی زعفران

بسته بندی هل

بسته بندی دارچین

بسته بندی زنجبیل

بسته بندی آویشن

بسته بندی زیره

بسته بندی پاپریکا

بسته بندی پودر پیاز

بسته بندی پودر سیر

همه بسته بندی های بالا پرسود هستند اگر به این موضوع شک دارید میتوانید به کارگاه ها بسته بندی مختلف سری بزنید تا درآمد و پویایی آنها را به چشم ببینید. البته که درست است کارگاه هایی را دارم اینجا میگویم که اصولی کار کرده اند و به همین علت مشتریان زیادی دارند.

بسته بندی گیاهان دارویی

پرسودترین بسته بندی گیاهان دارویی

بسته بندی گل گاوزبان

بسته بندی نعنا فلفلی خشک

بسته بندی فراورده های آلوئورا

بسته بندی چای کوهی

بسته بندی غنچه گل محمدی

بسته بندی میخک

بسته بندی سالویا (مریم گلی)

بسته بندی بارهنگ

بسته بندی استویا و…

تنوع گیاهان دارویی بالاست و شما بر اساس و ظرفیت و موقعیت جغرافیایی و روابطی که دارید بررسی کنید بسته بندی کدام گیاه دارویی پرسودتر است.

البته ما بیشتر بحث سود را پولی میبینیم بلکه سود بیشتر میتواند زمان کمتر گذاشتن – انرژی کمتر گذاشتن هم باشد.

مزیت کار بسته بندی اینست که هیچ محدودیتی ندارد و میتوان به صورت خانگی و صنعتی کار کرد.

بازاریابی و فروش محصولات بسته بندی شده

با توجه به ظرفیت هایی که از نظر کارگاه بسته بندی در نقاط مختلف کشور داریم. صاحبان خیلی از این کارگاه ها برای رونق کسب و کارشان نیاز به مشتری دارند پس ما میتوانیم با بازاریابی و فروش محصولات آنها هم خود سود کنیم و هم به آنها سود برسانیم.

این یکی از بهترین روش ها در حوزه بسته بندی محصولات است و پرسودترین بسته بندی را نیز میتوان از طریق این روش برای خود تعین کنید.

در این روش محصولات آماده و بسته بندی شده است و ما میتوانیم این محصولات را به صورت عمده و خرده به مشتریان معرفی کنیم و به صورت درصدی از فروش سود بگیریم که به نوعی به این روش میتوان (همکاری در فروش) هم گفت.

البته خیلی از محصولات بسته بندی ایران برای صادرات مناسب است پس با بازاریابی صادراتی میتوانید سود بیشتری به دست آورید چون حجم فروش در بازار صادراتی بالاست.

مثلا برای میوه و صیفی جات صادراتی ایران برای صادرات به روسیه کمترین میزان فروش 20 تن است که توسط ماشین های 20 تنی یخچالدار صادر میشود.

چند سال قبل کار بازاریابی صیفی جات صادراتی انجام میدادم. که یکی از مشتریان در بهمن ماه درخواست 20 تن کدو سبز صادراتی برای بازار مگنیت روسیه داشت که از جنوب کشور به واسطه یکی از افرادی که تامین کننده این محصول بود این مقدار را برایشان آماده و ارسال کردیم.(البته گفتی است که بزرگترین بازار روسیه فودسیتی است.)

پیشنهاد مطلب مفید :  پرسودترین خشکبار که سود میلیونی دارند؟

کشور هایی مثل روسیه چون زمستان سرد دارند نیاز غذایی خود مثل محصولات کشاورزی را از کشور هایی مثل ایران که چهار فصل هستند تامین میکنند.

حالا این چه ربطی داشت آیا میتوانیم در منزل هم این کار را انجام دهیم؟

دقیقا ربط دارد چون با امکاناتی مثل تلفن همراه و لپ تاپ و اینترنت با ایجاد سایت یا شبکه های اجتماعی, ما میتوانیم با دیگر افراد که نیاز به یک محصول بسته بندی شده دارند ارتباط برقرار کنیم و به مرور زمان با تجرباتی که به دست میاوریم به آنها کمک کنیم تا بهتر و راحتتر خرید کنند.

در اینصورت هر دو طرف سود میکنند و این کار ها را میتوانید در منزل انجام دهید همانطور که من الان در منزل با یک لپ تاپ متصل به اینترنت این مطلب را برایتان مینویسم و کار بازاریابی صیفی جات را نیز در منزل انجام میدادم.

محاسبه سود بسته بندی هر محصول

همیشه بحث های عددی برای ما جذاب است به همین خاطر با ذکر یک مثال ساده سود بسته بندی را بررسی میکنیم.

این محاسبه ی سود به قیمتی که محصولات را میخرید و میفروشید بستگی دارد پس تامین کنندگان شما نقش مهمی را در پرسود بودن بسته بندی بازی میکنند.

مثال : فردی را در نظر بگیرید که میخواهد کار بسته بندی خشکبار را در مشهد انجام دهد این فرد دسترسی بسیار مناسبی به زرشک – توت خشک – عناب – آلو خشک و چیپس میوه دارد و با قیمت 140 هزارتومان زرشک پفکی را برای بسته بندی و پخش عمده به کارگاه یا محیط بسته بندی خانگی خود میاورد.

قیمت خرید زرشک : 140/000 تومان هر کیلوگرم

هزینه تا رسیدن به کارگاه برای بسته بندی : 2/000 تومان به ازای هر کیلوگرم

هزینه کارگری + بسته بندی : 3/000 تومان به ازای هر کیلوگرم

قیمت زرشک بدون سود برای پخش 145/000 تومان شده و به ازای هر کیلوگرم 10/000 تومان سود درنظر گرفته است پس قیمت تمام شده زرشک 155/000 تومان به ازای هر کیلوگرم میشود.

این فرد ماهانه 2 تن زرشک در سراسر کشور پخش میکند پس سود او به ازای یک ماه 20 میلیون تومان میشود.

این یک حساب و کتاب ساده با ذکر یک مثال بود حالا برای بقیه محصولات هم اگر این کار را انجام دهد مشخص میشود که کدام بسته بندی برای او بیشترین سود را دارد.

تمرکز در بسته بندی

نکته مهم : برای شروع کار بسته بندی حتما این نکته را در نظر داشته باشید که بر اساس ظرفیت خودتان روی یک یا چند محصول از یک گروه از محصولات مثل خشکبار تمرکز کنید و به مرور زمان با بازخورد هایی که از مشتریان خود میگیرید دایره این محصولات را وسعت دهید.

چطور پرسودترین بسته بندی را پیدا کنیم؟

سوال مهم دقیقا همین است که چطور پرسودترین بسته بندی را پیدا کنیم؟

برای پیدا کردن پرسودترین بسته بندی ما باید به یک دید درست در این مورد برسیم اینکه کدام یک از محصولات برای بسته بندی به من نزدیک هستند و من با کمترین هزینه و زمان میتوانم به آنها دسترسی داشته باشم و میتوانم ان را برای مشتریان ارسال کنم.

به صورت کلی اگر دید مسئولانه و خدمت گذاری داشته باشیم میتوانیم بهترین و پرسودترین بسته بندی را برای خود شناسایی کنیم.

منظورم از دید مسئولانه اینست که فقط به فکر کسب درآمد نباشیم و به این فکر کنیم که چطور میتوانیم خودمان برای مشتریان پرسود باشم حالا این یعنی چه؟

یعنی خودمان را جای آن مشتری بگذاریم پس رفتار عالی و درخوری با آنها داشته باشیم و محصولات را سالم و با کیفیت و در مدت زمان مناسب و با قیمت مناسب به دست مشتریانمان برسانیم.

اینها میتواند تا حدودی به انتخاب کردن ما کمک کند. همچنین اگر موضوع علاقه با این مورد ترکیب کنید به بهترین نتیجه میرسید. پس علاقه خود را بنویسید و دید درستی از موضوع کسب درآمد داشته باشید تا بتوانید بهترین کسب و کار حوزه بسته بندی را برای خود شروع کند.

موفق باشید

4.4/5 - (9 امتیاز)

درباره من

مهدی اکبری

مهدی اکبری هستم به دیجیتال مارکتینگ و کسب وکار اینترنتی علاقه دارم. در وبسایت سادینو در مورد صنایع تبدیلی کشاورزی محتوا تولید میکنم و سئو سایت انجام میدم خوشحال میشم با نظرات زیباتون در جهت تولید محتوای بهتر یاریم کنید.

شماره تماس : 09114432498

2 دیدگاه در “پرسودترین بسته بندی

  1. جواد یاسمی گفت:

    ما یک سایت داریم که سئو خاکستری زدیم
    و الان همه بکلینک ها از توی سرچ کنسول محو شده
    هیچی نداره
    ولی داشت
    چیکار کنیم؟

    1. سادینو گفت:

      سلام و احترام آقا جواد

      سایت شما باید بررسی بشه یکی از بهترین کار هایی که شما میتونید انجام بدید تولید محتوا موازی با لینک سازیه
      با تشکر اکبری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین محصولات سادینو

سیب قرمز خشک با پوست

قیمت اصلی ۲۸۵,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۲۷۵,۰۰۰ تومان است.

انبه خشک قلم

قیمت اصلی ۱,۷۵۰,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱,۶۹۰,۰۰۰ تومان است.

گیلاس خشک تکدانه

قیمت اصلی ۱۳۸,۰۰۰ تومان بود.قیمت فعلی ۱۳۰,۰۰۰ تومان است.
سبد خرید
برای دیدن محصولات که دنبال آن هستید تایپ کنید.